Gå til innhold

Revisjon og matte

Anbefalte innlegg

Lurer på å prioritere revisjon høyest på samordnaopptak, men litt usikker på om det er noe for meg, så trenger litt hjelp. Hvor vanskelig er matten i revisjon? Jeg har hatt matte 2mx på vgs og var ikke spesielt god i det, men på en annen side så er jeg veldig nøyaktig av meg, så hvis matten ikke er spesielt vanskelig så går det kanskje greit. Hva tror dere, bør jeg styre unna dette studiet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, begynner det andre studie året mitt i revisjon i HIØ. Jeg hadde sån som deg 2MX i matte og gjorde det helt ok. I første året har du et mattefag i revisjon som heter "Metode 1" som inneholder matte og statistiskk, og på eksamen så gjorde jeg det ganske bra da. Tingen er at du ikke trenger å være er super flink mattedude hvis du skal ta revisjon, siden studie starter fra bånn av og det er viktig at du jobber deg jevnt og trutt oppopver :p Håper dette hjalp en del.

Endret av dagsen88
Lenke til kommentar
Vil anbefale deg å gå på jobbfeber.no og søke på revisjon, får du en del peiling på hva du bør like og kan forventa av det studie ;)

Det hjalp en god del ja, takk:) Hvordan synes du første året har vært da? Noen klager på at revisjon er kjedelig, så bare lurer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...