chris292 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei, jeg har tekt til å bestille wii kontroller fra USA, siden disse er utrolig mye billigere der en de er her i norge. men så lurer jeg på om disse vil kunne funke på en Wii som er fra Norge? Mvh Christoffer. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja, det funker. Dette er interessant. Funker US Nunchuck og Motion Plus også, mon tro? Takk. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har kjøpt Wii Classic Controllere i USA hvertfall og de virker. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg kjøpte den vanlige kontrolleren og en nunchuck i usa og det fungerer. Spill funker ikke pga regionskodingen. Nintendo har heldigvis ikke "regionskoda" bluetooth signala sine. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 men husk at om du bestiller på nettbutikk, så kommer mva og fortollingsgebyr i tillegg. Blir fort dyrt. Men om du er der borte eller får noen i usa til å kjøpe, er det bare å kjøre på.. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Man kan ta sjansen på å prøve Wii remote og nunchuck fra dealextreme.com. Da havner du litt under 200,-. Kvaliteten er jeg litt usikker på, men det skader vel ikke å prøve? Det er dessuten gratis frakt derfra, dog tar det 10-14 dager før varene kommer fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå