Gjest Slettet-3WCARsT Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hei, jeg lurer på hva koden er som jeg må bruke for og få nettbyprofilen min til og bli et eneste stor bilde som f.eks denne: Mvh Christian Endret 18. juni 2009 av Slettet-3WCARsT Lenke til kommentar
brgr Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Tviler du klarer å gjør det. Ettersom dem har fjernet CSS støtte i profilen. Noe som hindrer deg å overlaye det bildet over alt annet osv. Så du får ikke det til. Eneste plassen du kan redigere innenfor er profil tekst området (midten av siden på profilen din). CSS støtte ble fjernet etter mye tull fra brukernes side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3WCARsT Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Tviler du klarer å gjør det. Ettersom dem har fjernet CSS støtte i profilen. Noe som hindrer deg å overlaye det bildet over alt annet osv.Så du får ikke det til. Eneste plassen du kan redigere innenfor er profil tekst området (midten av siden på profilen din). CSS støtte ble fjernet etter mye tull fra brukernes side. okei, men hvordan kan jeg få en profil som moenk2k har? Lenke til kommentar
brgr Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Enkelt. 2 ord. Nettby MAX Les øverste linjen på profilen hans. "Denne profilen er laget med Nettby Max." Skriften er i svart så du må merke teksten for å kunne lese de. :-) Værsegod ingen årsak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå