KvitKnekt Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei, jeg driver å trener litt etter jobb. Jeg har trent annen hver dag siden nyttår (hadde pause i påskeferien). Jeg er 24 år, ca 170 høy og ca 63 kg. Jeg trener hverken for å gå opp eller ned i vekt, eller klare å løfte tungt eller ingenting spesielt egentlig. Jeg trener for å holde meg i relativt god form. Nå kjenner jeg at jeg begynner å få litt mindre lyst til å gå på treningsstudioet, og når jeg først er der må jeg nesten tvinge meg selv til å ikke forhaste meg eller gjøre øvelsene feil og for raskt. Så, grunnen til at jeg lager denne tråden, er for å spørre om det er noen som trener i Bergen, og kunne tenkt seg en treningspartner. Det kan være både gutter og jenter, menn som kvinner, i alle aldre. Men med noenlunde samme fysikk som meg, siden det er lettere å pushe hverandre hvis vi løfter samme vekt eller løper like fort/langt. Jeg har tenkt å starte på et treningsprogram om ikke så lenge. Jeg har prøvd RYP, og det funket fint. Men som litt variasjon tenker jeg kanskje å prøve noe annet. I tillegg til å trene på treningsstudio, kunne jeg godt tenkt meg å begynne med svømming, eller å gå/jogge oftere i fjellet. Er egentlig åpen for det meste som har med fysisk aktivitet å gjøre. Jeg har ikke noe nazi-kosthold, og har ingenting imot å spise godt. Jeg orker ikke gå rundt å tenke på vekten min, og jeg har heller ikke veid meg siden godt før jul engang. Jeg ser helt OK ut, kanskje bare ørliten grann for mye fett på magen, men det har de fleste. Jeg vil ikke ha en treningsparter som er helt vill når det kommer til tall, f.eks kroppsvekt, kalorier, fettprosent, kilo på vektstengene osv Så, hvis du er i omtrentlig samme situasjon som meg, og bor i Bergen (jeg kan fint skifte treningssenter), er det bare å svare i tråden, eller sende meg en PM. Takk for meg, håper på svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå