Kaiz33r Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei, har et lite problem her... Problemet er at i skjermen er på en måte zoomet inn et par hakk, så får ikke vist alt som skjer på skjermen. Jeg må bruke musa til å komme til de stedene jeg vil se noe! hvis jeg tar musa i bunn av skjermen, navigerer jeg til bunn. og det samme til høyre, venstre og oppover. Noen som vet noe om dette ? Uendelig takknemlig hvis noen hjelper meg!! Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Fått zoomet inn i nettleser eller er det sånn i hele windows? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er ett av disse, antagelig nr 1. 1. du har for høy oppløsning, sett den ned til det som skjermen tåler. 2. du har ikke riktig driver til skjermkortet Lenke til kommentar
Kaiz33r Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Er i hele windows. Når jeg setter ned oppløsningen blir det det samme, bare med lavere oppløsning. Må fortsatt navigere rundt i skjermen.. Lenke til kommentar
Kaiz33r Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Fant det ut! skrivebord->Egenskaper->Innstillinger->Avansert->Skjerm-> Byttet fra 60 hertz til 70 hertz Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Herlig, happy gaming! Eller hva du enn driver med.! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå