Fotofashion Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Fikk du noe bekreftelse på at bidraget var mottatt? Lenke til kommentar
Epp Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Fikk du noe bekreftelse på at bidraget var mottatt? Er det snakk om en automatisk bekreftelse? Jeg sendte for litt siden en mail med bilde, men har ikke fått noen bekreftelse. Kan forstå det om bekreftelsen er manuell Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Sorry folkens, ingen bekreftelse. Mulig vi legger alle bildene ut i et galleri, men that's it. Jeg har faktisk ikke engang hatt tid til må sjekke hvor mange bilder som er sendt inn. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 [...] Mulig vi legger alle bildene ut i et galleri [...] Det ville vært morsomt. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 hadde vært gøy å fått alle bildene inn i et galleri ja. sikkert sykt mange fine bilder der ^^ Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nå skriver vi 06. august. Er juryen ferdig? Hvem vant? (Aka når kan jeg forvente kameraet mitt hjem?) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Juryen bedriver ferieavvikling. Jens har vært på ferie inntil nylig (forlovet seg gjorde han også på turen), Erik er i Hviterussland akkurat nå, og jeg skal besøke svigers på sørlandet og opphavet i Bergen neste uke. Vi håper på å få avgjort vinnere og publisert bilder i løpet av uke 34. Endret 6. august 2009 av Aetius Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 jeg har god tid å vente på kameraet mitt:) du har ikke lyst til å si meg hvor mange deltagere dere fikk på denne konkurransen vel? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Nei. (jeg har faktisk ikke sjekket) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Nå har jeg sjekket inkomne bidrag til konkurransen, og så vidt jeg kan se har vi mottatt 370 tellende bidrag. De resterende består av omtrent 50% for sent innsendte bidrag, samt en del mail fra folk som glemte å opplyse om adresse og/eller minnekortpreferanse, folk som forsøkte å delta med flere bilder, spam, og en person som mente at det var FRYKTELIG av oss å avholde noe så FÆLT som en fotokonkurranse. *sukk* Jaja, i morgen kommer forhåpentligvis galleriet med deltagerbildene, så samles juryen en gang i ukene som kommer. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 *snipsnapsnup* og en person som mente at det var FRYKTELIG av oss å avholde noe så FÆLT som en fotokonkurranse. *sukk* Ja, gosj! Dere er så forferdelige! Har dere noensinne hørt om konseptet "En til hver"?????? Zomg. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hm. Jeg glemte å skrive minnekortpreferanse, oppdaget jeg nettopp. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hm. Jeg glemte å skrive minnekortpreferanse, oppdaget jeg nettopp. Join the club Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hm. Jeg glemte å skrive minnekortpreferanse, oppdaget jeg nettopp. Hm. Jeg glemte å skrive minnekortpreferanse, oppdaget jeg nettopp. Join the club Tom Jeg også, så da må jeg vel vinne førstepremien. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jaja, hvis jeg vinner et CF-kort, så er jo det bare en god unnskyldning til å kjøpe et kamerahus som bruker dem Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det er en enda bedre unnskyldning for å sende den til meg (Har jo ikke planer om å slutte å bruke D700en etter at jeg har vunnet EP-1en ) Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Eventuelt så kan du sende D700en til meg Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jada, men da må jeg først ha en liten sum for å dekke frakte, skal vi si 18000? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ikke meninga å le men ser ut som du har fått jobben her...og at reglene skulle være så kompliserte hadde jeg ikke trodd. Siste mailen du referer til var helt klart dagens ! Nå har jeg sjekket inkomne bidrag til konkurransen, og så vidt jeg kan se har vi mottatt 370 tellende bidrag. De resterende består av omtrent 50% for sent innsendte bidrag, samt en del mail fra folk som glemte å opplyse om adresse og/eller minnekortpreferanse, folk som forsøkte å delta med flere bilder, spam, og en person som mente at det var FRYKTELIG av oss å avholde noe så FÆLT som en fotokonkurranse. *sukk* Jaja, i morgen kommer forhåpentligvis galleriet med deltagerbildene, så samles juryen en gang i ukene som kommer. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dropper du frakta hvis jeg møter opp på døra og henter det ? Jada, men da må jeg først ha en liten sum for å dekke frakte, skal vi si 18000? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg