Gå til innhold

Konkurranse: Vinn en Olympus E-P1!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk du noe bekreftelse på at bidraget var mottatt?

Er det snakk om en automatisk bekreftelse? Jeg sendte for litt siden en mail med bilde, men har ikke fått noen bekreftelse. Kan forstå det om bekreftelsen er manuell ;)

Lenke til kommentar

Juryen bedriver ferieavvikling. Jens har vært på ferie inntil nylig (forlovet seg gjorde han også på turen), Erik er i Hviterussland akkurat nå, og jeg skal besøke svigers på sørlandet og opphavet i Bergen neste uke. Vi håper på å få avgjort vinnere og publisert bilder i løpet av uke 34.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg sjekket inkomne bidrag til konkurransen, og så vidt jeg kan se har vi mottatt 370 tellende bidrag. De resterende består av omtrent 50% for sent innsendte bidrag, samt en del mail fra folk som glemte å opplyse om adresse og/eller minnekortpreferanse, folk som forsøkte å delta med flere bilder, spam, og en person som mente at det var FRYKTELIG av oss å avholde noe så FÆLT som en fotokonkurranse. *sukk*

Jaja, i morgen kommer forhåpentligvis galleriet med deltagerbildene, så samles juryen en gang i ukene som kommer.

Lenke til kommentar

Ikke meninga å le men ser ut som du har fått jobben her...og at reglene skulle være så kompliserte hadde jeg ikke trodd. Siste mailen du referer til var helt klart dagens !

Nå har jeg sjekket inkomne bidrag til konkurransen, og så vidt jeg kan se har vi mottatt 370 tellende bidrag. De resterende består av omtrent 50% for sent innsendte bidrag, samt en del mail fra folk som glemte å opplyse om adresse og/eller minnekortpreferanse, folk som forsøkte å delta med flere bilder, spam, og en person som mente at det var FRYKTELIG av oss å avholde noe så FÆLT som en fotokonkurranse. *sukk*

Jaja, i morgen kommer forhåpentligvis galleriet med deltagerbildene, så samles juryen en gang i ukene som kommer.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...