Aetius Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Vi vil se ditt beste bilde noensinne, og er det best av alle som sendes inn, får du et flunkende nytt E-P1 til odel og eie. Du slipper til og med å velge hvilket objektiv du vil ha med: Om du vinner får du nemlig begge to! Les mer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Oppløsning på bildene dere vil ha? Edit: Nvm Reglene er så enkle som mulig. Du bestemmer selv ting som størrelse, tidspunkt, teknikk, motiv, og så videre. Litt finlesing og jeg fant svaret. Endret 18. juni 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dette hadde vært helt rått å vunnet! Men antar at det kommer sinnsykt mange gode bilder, da fristen er 1. august! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Det hadde jo vært gøy å vinne, men jeg er jo desverre knapt nok hobby-fotograf, og mitt beste bilde er tatt med et kompatkamera i 2003, så jeg kommer nok neppe opp mot alle de dyktige folkene her, hverken kunstnerisk eller teknisk AtW Endret 18. juni 2009 av ATWindsor Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det hadde jo vært gøy å vinne, men jeg er jo desverre knapt nok hobby-fortograf, og mitt beste bilde er tatt med et kompatkamera i 2003, så jeg komemr nok neppe opp mot alle de dyktige folkene her, hverken kunstnerisk eller teknisk AtW Den som intet våger, intet vinner. Tom Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Heter det ikke ET Oplympus..? Det er jo snakk om ET kamera, ikke EN linse, bil, frosk... Ellers, lykke til folkens! La den beste vinne! Her slipper vi iallefall at folk som ikke har følgt reglene vinner... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Bummer. Hvorfor kan vi ikke ha konkurranser som premierer middelmådighet, sånn at også jeg har en sjanse til å vinne? Er ikke dette et sosialdemokrati? Jeg protesterer! Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Må innrømme jeg foretrekker julekalender-oppgavene, hvor det hovedsakelig kreves litt 1337 google-skillz for å ha en respektabel sjans til å vinne Får gå gjennom arkivet når jeg er tilbake i Trondheim, men jeg synes selv at stort sett alle de bildene jeg føler er virkelig bra også er forferdelig klisjeaktige Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 ...jeg synes selv at stort sett alle de bildene jeg føler er virkelig bra også er forferdelig klisjeaktige 1) Er en grunn til at klisjeer er klisjeer. Er ikke nødvendigvis dårlige greier fordi om det er gjort mange ganger før. 2) Du har over en måned på deg til å ta ditt livs bilde, så hva sitter du her og leser etter! Grip kameraet og skyt! Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 2) Du har over en måned på deg til å ta ditt livs bilde, så hva sitter du her og leser etter! Grip kameraet og skyt! Morsomt nok så er det den samme måneden jeg har på meg til å skrive ferdig en doktoravhandling Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 2) Du har over en måned på deg til å ta ditt livs bilde, så hva sitter du her og leser etter! Grip kameraet og skyt! Morsomt nok så er det den samme måneden jeg har på meg til å skrive ferdig en doktoravhandling Det kan jo eventuelt brukes til å forklare et uheldig utfall på én av dem ... Men, blir det jury eller forumavstemming? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg skal gjøre et forsøk! 1. august er uansett en stund til. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hjelpes. Nå blir jeg nødt til å bytte harddisk for å få plass til alle bildene jeg må ta for å bli en konkurransevinnnende fotograf. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Men, blir det jury eller forumavstemming? Jury. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Morsomt nok så er det den samme måneden jeg har på meg til å skrive ferdig en doktoravhandling Jammen - bruk et gammelt bilde, da vel! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Skal vi legge ved forumbrukernavnet? Og er det love å klone vekk noe forstyrrende fra bildet, eller vil dere ha orginalen? Endret 18. juni 2009 av stonhans Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Skal vi legge ved forumbrukernavnet? Og er det love å klone vekk noe forstyrrende fra bildet, eller vil dere ha orginalen? Foruten innsendelsesfristen er det bare to krav som er absolutt, og det er at du må selv ha tatt bildet og at man kan kun delta med ett bilde, så velg med omhu! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ah, tøff konkurranse. Dette blir bra. Særriøse premier og åpent tema. Det liker jeg Jeg får gjøre det jeg kan får å ta mitt beste bilde så fort jeg kan, ser det ut til. Det kan bli qlt. Uavhengig av hvordan det går for min del, er dette et konkurransekonsept jeg liker veldig godt. Vil gjerne ha mer sånt! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Bummer. Hvorfor kan vi ikke ha konkurranser som premierer middelmådighet, sånn at også jeg har en sjanse til å vinne? Det hadde vært noe! Ikke bare må man være en mer enn middels dyktig fotograf, men inntrykket er også at må ha mer enn middels utviklede photoshop skills for å vinne slike konkurranser. Bare se på bildene på 1x.com og hva som skal til for å bli publisert der. Jeg har ikke en kinamanns sjans til å få til noe sånt Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Nja, nivået på OnExposure er ikke SÅ forbanna høyt, spør du meg, og jeg er ikke uten videre begeistret for deres bildefilosofi. Alt som ikke er erketradisjonelt har ikke sjangs til å bli publisert der, og slik den siden fremstår nå så er det mer en håndtverksside enn en side for kreativ fotografi. (Og ja, jeg har noen bilder hos OnExposure selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg