Zapticon Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Red Bull lovleg i Noreg = fantastisk. Var drittrøtt etter mangfoldige dagar med lite søvn i dag, helte innpå ein Red Bull, og vart fort ganske kvikkare. Godt er det óg. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Synest hele redbull greia er oppskrytt, er vel så godt med battery og burn. Drikker slike drikker svært sjeldent. Kjekt å ha når jeg kjører langturer med bil (Ålesund~Oslo o.l) eller en sjelden gang iblant sammens med alkohol. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Red Bull smaker ikke godt engang da Vi har jo Burn og Batteri(noe jeg ikke liker så meget godt uansett) så jeg syntes det holder Jeg går ut ifra at Red Bull, Burn og Batteri er ganske likt hverandre. Lenke til kommentar
knuttis Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) En hel masse sukker i stedet tipper jeg. Er mer sukker i vanlig urge. Lenge siden. Nei, Det er ca 65% sukker i Intense og er 10 % sukker i Urge. Ergo det er ikke mere sukker i vanlig urge. Jeg ser aldels ingen grunn til å drikke Urge intense, burn, battery etc. Da dette bare er skvip. Det funker ikke, til det det skal. Du skal bli mindre trøtt, eneste jeg har drukket som har gjort dette er Red bull og kaffe. Men når sant skal sies smaker Red bull ca 1000 ganger bedre enn kaffe. Redigert: er ikke 65% sukker er 62% av anbefalt daglig inntak i en boks. Tror kanskje jeg har fått i meg litt for mye sukker selv jeg. :S Så her er faktaen: Urge intense 56 Gram sukker i en boks= 11,1% ? Urge 27 Gram sukker på 250 ml= 10,4 gram sukker? Endret 17. august 2009 av knuttis Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 65% sukker i Urge Intense? HAHAHAHHAHAHA Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hehe, du har nok fått i deg litt for mykje sukker ja knuttis. 65% er litt vel drygt vil eg påstå Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Til visse forkjempere i denne tråden som gnåler om "klager på Red Bull, men bøtter nedpå med kaffe selv!" Har det falt dere inn at det ikke er kun koffeinnivået mange reagerer på? Hva ellers er det å reagere på? Har dere tenkt på at et koffeininnhold den ulovlige (i Norge) Red Bullen inneholdt var klassifisert som et legemiddel, og at det selges legemiddel basert på koffein med tilsvarende mengde i f.eks Sverige? Så vidt vi vet er det nøyaktig lik mengde koffein nå, som før, og som i den Svenske. Kan det kanskje også hende at folk som "bøtter ned" kaffe mens de klager over energidrikker kanskje drikker koffeinfri kaffe? Herregud, skjønner du ikke at vi ikke mener en person, men hele landet? Tror du at 95% av de eldre i Norge drikker koffeinfri kaffe? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Eg tykkjer dette bør vere opp til kvar enkelt. Nett som sigaretter - dei drep. Nett som Cola og ferdigpizza som fører til overvekt og kanskje død. Folk må få velje, og ein stat som driver å sorterer ut mindre farlege ting er i mine auger heilt bak mål. La folket velje. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Syns vi overdramatiserer alt, Det er farlig og gå over gata hjemme hos deg, men du er vel nødt for å komme deg på skolen? Drikk Redbull hvis du syns det er godt. Og lev livet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå