Sheasy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Urge Intense er jo en helt ny drikk, hvordan kan den ha "vært forbudt"? Jeg har tydeligvis ikke greie på hvilke energidrikker som finnes på markedet, og når de kom. Det er egentlig ikke så viktig heller. Poenget er at Urge Intense hadde vært ulovlig å selge under den gamle lovgivningen som ulovliggjorde salg av Red Bull. Edit: La til sitat pga ny side. Endret 18. juni 2009 av Sheasy Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 alt er jo somregel bra i små doser . men personelig syntes eg ikkje det finnes en god grunn til og drikke en sukker og kofein bombe.. det eneste folk åpnår er jo overvekt og avhengighet Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Akkurat det samme som med kaffe altså, bortsett fra at det ikke nødvendigvis inneholder like mye sukker. Lenke til kommentar
norwaay Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 fårstår ikke korfor dei tok b7 vitaminen ? sånn som eg forstår det så er jo den sunn ? men altså folkens en sterk kaffi har jo mere koffein i enn ei boks red bull .. så forstår ikke koffor folk syte ;O Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er ikke like lett å svelge nedpå 10 kopper kaffi på sammen tiden som 10 bokser red bull, så det blir ikke helt det samme... Men synes likevel folk må få lov til å bruke vettet sitt og ikke forby alt som er farlig her i verden. Lenke til kommentar
norwaay Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 men koffor dei fjerna b7 vitaminen ? er ikke den sunn da blir vell brukt i hjertemedisin tar ej ikke feil Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Genialt for oss som ikke er blitt så voksen at vi har begynt med kaffe ennå Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Urge Intense har jo også vært forbudt pga samme lov som Red Bull led under, så det påvirker nok deg også. Så vidt jeg vet var det heller ikke klassifisert som narkotikum, men legemiddel. Ja, urge untense er helt ny og er bare til salgs i Norge. Prøver du å lyge på deg gode svar? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Drikker det ikke uansett. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Urge intense inneholder bare halvparten så mye koffein som Red Bull, samt at den i motsetning til Red Bull er fri for taurin. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 En hel masse sukker i stedet tipper jeg. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 En hel masse sukker i stedet tipper jeg. Mulig, ikke vet jeg Leste på innholdslista, og var mest på utkikk etter koffein-mengden Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 En hel masse sukker i stedet tipper jeg. Er mer sukker i vanlig urge. Lenke til kommentar
cLoNsouL Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Til trådstarter. Den "Norske" Red bullen er ikke lik den "Svenske" Red bullen. Den Svenske Red bullen er fremdeles ikke lovelig og selge i Norge. Om du kjøper deg en svensk boks og en Norsk boks og ser på innholde så vill du finne ut at Norge har kuttet drastig ned på en spesiel sak. Jeg husker ikke heilt hva det var for øyeblikket men skal skjekke det opp og komme tilbake med det. Tror det var b12 vitaminen om jeg ikke tar heilt feil. Noe måtte ihvertfall endres for at de skulle få lov til og selge det innlands. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ser ikke poenget med å drikke disse overhodet, egentlig. Men for all del, jeg drakk det jo selv før. One wisens up. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Synes det er like morsomt hver gang å høre om folk som sier det så farlig med Red Bull, Battery, Burn og så videre, men likevel bøtter de nedpå med kaffe selv. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Utrolig glad for at de har laget en redbull som er lovlig i Norge, synes det er sykt godt og veldig kjekt fra da til da. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg drikker ikke slikt - det er jo kvalmende søtt! :/ Til visse forkjempere i denne tråden som gnåler om "klager på Red Bull, men bøtter nedpå med kaffe selv!" Har det falt dere inn at det ikke er kun koffeinnivået mange reagerer på? Har dere tenkt på at et koffeininnhold den ulovlige (i Norge) Red Bullen inneholdt var klassifisert som et legemiddel, og at det selges legemiddel basert på koffein med tilsvarende mengde i f.eks Sverige? Kan det kanskje også hende at folk som "bøtter ned" kaffe mens de klager over energidrikker kanskje drikker koffeinfri kaffe? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Synes det er like morsomt hver gang å høre om folk som sier det så farlig med Red Bull, Battery, Burn og så videre, men likevel bøtter de nedpå med kaffe selv. http://men.webmd.com/features/coffee-new-health-food Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg bryr meg ikke, jeg har ikke behov for mer koffein eller enda mer guarana-drit. Eneste energidrikken jeg kjøper er en med eplesmak, som er ganske god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå