Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er din holdning til at Red Bull er blitt legalisert?

Galexon

Anbefalte innlegg

Urge Intense er jo en helt ny drikk, hvordan kan den ha "vært forbudt"?

Jeg har tydeligvis ikke greie på hvilke energidrikker som finnes på markedet, og når de kom. Det er egentlig ikke så viktig heller. Poenget er at Urge Intense hadde vært ulovlig å selge under den gamle lovgivningen som ulovliggjorde salg av Red Bull.

Edit: La til sitat pga ny side.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Urge Intense har jo også vært forbudt pga samme lov som Red Bull led under, så det påvirker nok deg også. Så vidt jeg vet var det heller ikke klassifisert som narkotikum, men legemiddel.

Ja, urge untense er helt ny og er bare til salgs i Norge. Prøver du å lyge på deg gode svar? :D

Lenke til kommentar

Til trådstarter.

Den "Norske" Red bullen er ikke lik den "Svenske" Red bullen.

Den Svenske Red bullen er fremdeles ikke lovelig og selge i Norge.

Om du kjøper deg en svensk boks og en Norsk boks og ser på innholde så vill du finne ut at Norge har kuttet drastig ned på en spesiel sak.

Jeg husker ikke heilt hva det var for øyeblikket men skal skjekke det opp og komme tilbake med det.

Tror det var b12 vitaminen om jeg ikke tar heilt feil.

Noe måtte ihvertfall endres for at de skulle få lov til og selge det innlands.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Synes det er like morsomt hver gang å høre om folk som sier det så farlig med Red Bull, Battery, Burn og så videre, men likevel bøtter de nedpå med kaffe selv.

Lenke til kommentar

Jeg drikker ikke slikt - det er jo kvalmende søtt! :/

Til visse forkjempere i denne tråden som gnåler om "klager på Red Bull, men bøtter nedpå med kaffe selv!" Har det falt dere inn at det ikke er kun koffeinnivået mange reagerer på? Har dere tenkt på at et koffeininnhold den ulovlige (i Norge) Red Bullen inneholdt var klassifisert som et legemiddel, og at det selges legemiddel basert på koffein med tilsvarende mengde i f.eks Sverige? Kan det kanskje også hende at folk som "bøtter ned" kaffe mens de klager over energidrikker kanskje drikker koffeinfri kaffe?

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...