Solid Edge Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hei, hadde planer om å lage et PC bord til meg selv. Så lurte jeg på om det var noen som hadde noen gode ideer. Kan jo nevne noen av mine ideer: - Ingen Kabler skal befinne seg utfor skrivebordet, bortsett fra 1 strømkabel. - Innfelt stikkontakt i skrivebord, tilgjengelige stikk for enklere tilkobling av ekstern harddisk. (hvorfor legges det ikke sånt inn i dagens møbler. Hvor kult hadde det ikke vært å ha en stikkontakt ferdig montert i skrivebordet, slik at du slipper å lete rundt i huset. Lednings rotet blir jo mer usynlig også. Hadde vært kjekt å ha i tvbordet også.) - Lys i taket av skrivebordet med lysbryter, innfelt. - USB panel i skrivebordet, (i veggen?) - Mulighet til å koble til laptop til den ene skjermen. Det vil si at jeg må finne en plass å la laptopen ligge. (ved bruk av KVM) - Klokke i veggen. - Plass til skriver. - Lade stativ til mobil. - Stikkontakt Lysbryter/Dimmer Klokke Mobil lader alternativ 1 og alternativ 2 KVM Illustrasjoner er på vei. Endret 18. juni 2009 av Solid Edge Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Fastmontert strømkontakter og kabelkanaler er veldig praktisk og gjør det mye ryddigere. Men min personlige mening er at alt det andre bare vil ligne på et juletre Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg tror dette kan bli bra, og håper å se en worklog! Har selv laget meg et TV-bord, men uten noen finesser... Kan sikkert ta bilde av det hvis noen vil se Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Lyset i skrivebordstaket er kun praktisk ment, til lesing og finne på knapp til skjerm osv. Har ikke tegnet inn "taket" ennå, heller ingen av de skjulte stikkkontaktene som pc'en og skjermene skal tilkobles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå