Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pceen står på men er bare svart sjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har du noen vifter med lys eller gjerne mus/tastatur med lys i som ikke lyser opp som de skal?

når den "plutselig" ikke lenger gir signal kan det være et strømproblem.

har et par ganger opplevd samme med noe eldre maskiner hvor jeg da har tatt ut batteriet for resette bios så har den vært frisk som en fisk iigjen.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
har du noen vifter med lys eller gjerne mus/tastatur med lys i som ikke lyser opp som de skal?

når den "plutselig" ikke lenger gir signal kan det være et strømproblem.

har et par ganger opplevd samme med noe eldre maskiner hvor jeg da har tatt ut batteriet for resette bios så har den vært frisk som en fisk iigjen.

for det første det er en bærbar pc for det andre på tastaturet så lyser noen touch knappen og caps locken som jeg ikke klarer å ta av...

Lenke til kommentar

om det er bærbar og bildet er vekke så har nok den fått seg en liten dult så har enten en skjermen blitt skadet eller noe så enkelt som at en kontakt er løs som maskinen da må åpnes og ledningen festes igjen.

hvilken type pc er det?

også, ser du noe forskjell i lys på skjermen i det heletatt i forhold til når den er av?

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
om det er bærbar og bildet er vekke så har nok den fått seg en liten dult så har enten en skjermen blitt skadet eller noe så enkelt som at en kontakt er løs som maskinen da må åpnes og ledningen festes igjen.

hvilken type pc er det?

også, ser du noe forskjell i lys på skjermen i det heletatt i forhold til når den er av?

den har kun stått på et bord så jeg har ikke dunket den men det er ingen forsjell på selve sjermen når den står på eller av!

Lenke til kommentar
jobber selv med drift/vedlikehold av elevpcr og jeg ville nok sendt den maskinen til service om jeg fikk den inn, om ikke noe fysiske skader eller fått seg noe merkbar dult så er det nok bare en løs ledning og en garantisak.

ok takk du

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...