jaskorpe Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 For nokre uker sidan la eg inn linux på maskina mi, og måtte då finne ein driver til mitt 3com 3chew696 Officeconnect WirelessLan USB Adapter. Eg lasta ned atmelwlandriver (huskar ikkje heilt kva snapshot det var) og etter litt knoting fekk eg den til å virke. Alt virka knirkefritt, men for tre dagar sidan fant eg det naudsynt å legge inn linux for å ompartisjonere diskane mine (for å fjerne windows heilt, mohahahaha ). Og her byrja ei rekke merkelege problem. Eg la inn driveren (den samme som før) og kompilering og installering fungerte fint. Plugga i kortet og alt funka fint. Men etter ei stund mista eg kontakta, fekk igjen koblinga etter omstart. Lasta ned releasedriveren og då funka alt fint. Men no, etter å ha kompilert ei ny kjerne (2.4.20), låser maskina mi seg kvar gong eg startar på nytt (hvis kortet er plugga i) eller eg har systemet oppe og eg koblar i kortet, men ikkje hvis eg instalerer driveren på nytt og eg då koblar i kortet. Eg veit at driveren har problemer med usb-uchi driveren, men eg trudde eg kompilerte kjerna med uhcidriveren Hjelp blir mottat med takk MVH jaskorpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå