zeox Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 driver og prøver å modde max payne, og nå idet siste har jeg fått smikket inn noen våpen også 8) ... bare lurte på hvordan dere syntes dette ser ut: http://img.villagephotos.com/p/2003-5/183520/p99.jpg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Altfor mørkt ja. ser nesten ikke en dritt :-? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 fiksa på det nå..... hadde vært kjekt med litt feedback.... Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Ha tålmodighet, de fleste er vel på jobb/skole nå. Er ikke sikkert at de har internett der. :wink: Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Ser ikke så verst ut det der. takker Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Vel jeg må si at texturen ikke er skarp nok i forskjell til de andre som er ut av P99'en, men hvis du faktisk fullfører (mange MP moder har ikke blitt fullført og jeg mener MANGE) så kontakt meg så skal jeg se hva jeg kan gjøre med å hoste filen på www.maxpayneheadquarters.com Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Vel jeg må si at texturen ikke er skarp nok i forskjell til de andre som er ut av P99'en, men hvis du faktisk fullfører (mange MP moder har ikke blitt fullført og jeg mener MANGE) så kontakt meg så skal jeg se hva jeg kan gjøre med å hoste filen på www.maxpayneheadquarters.com hehe, texturen er uskarp pga at jeg måtte skru opp brightnessen noe sykt mye for at du i det hele tatt skulle se våpenet..... men men... skal se om jeg gidder å fortsette noe mer på den.. er så slit med animering av shoot dodges og slikt, at det blir kjedelig til slutt.... jeg vet at det er utrolig mange mods til max payne som aldri har blitt gitt ut slik som; The Matrix TC, sikkert flere og! men jeg skal gjøre mitt beste! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå