tugaylegend Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Skal ha meg 2stk nye pcar i desse dager. Treng hjelp! foruten ein "heimebasert" laptop til speling og anna bruk i heimen, tenkte eg å skaffe meg ein sånn "mini pc" til bruk på skule. Har igrunn lite peiling på kva som er bra og kva som er dårlig, har lest litt om CPU og grafikk einaste. Men mini pc systemet blir heilt gresk for meg. Krav mini PC: *kunne kjøre office 07. *kunne ha min. 10 opne vindu i nettlesaren. *Kjøre fleire program samtidig og lett bytte mellom desse uten at ting skal henge seg opp. *Vere god å skrive på, i time etter time, så tastatur bør vere nærast "Fullverdig" så mulig. *Lang batteri levetid. *Størst mulig hdd/ssd *+ sikkert meir eg ikkje har tenkt på, men best mulig til maks 3K. Krav "heimebasert" laptop: ( starta ein anna tråd om dette, og har fått inn ein del bra tips. Men behovet har endra seg litt, så prøver meg på ny tråd her. Fant foresten til fruen, så takk til jornboss! ) **Maks 16" **"riktig" oppløysning for skjerm **256MB dedikert minne i skjermkort **Ikkje dårligare enn: Mobility Radeon HD 2400, helst ein god del bedre;) (tilfeldig valgt) **Kraftig CPU, 2GHz ++ **3GB ddr **Rask og stor harddisk (250GB+++) **Sikkert mykje eg har gløymt, men å kunne spele middels krevande spel er eit must Då tenker eg ei slik rangering: nivå1: Kravandes, nivå2: Middels, nivå3: Lite, nivå 4:Ikkje. **maks 7000,- ***Om noken vil ha ei ekstra utfordring; så inkluder alle krava, både for mini og heime pc, i ein 12.1" - 14.1" til ein billigast mulig pris :D (5-9000K) Tips kan sorterast slik: * = mini pc ** = den "heimebaserte" *** = kombinasjon 12.1" - 14.1" Håper innlegget var ryddig nok til at eg gjorde meg forstått Håper også på mange, mange tips fra dei mange med bedre peiling enn meg der ute mvh Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå