Defo Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Har nettopp kjøpt meg mac mini, og instalert Guitar Rig 3. Har koblet opp gitaren til lyd inngangen bak Mac'en, men når jeg starter opp guitar rig, så får jeg ikke velge noen input.. Og dermed ingen lyd. Mikrofon og slikt funker tho.. Noen som har en ide hva som er galt? Må jeg ha et eksternt lydkort? Funket med en gang på macbook'en min... Endret 17. juni 2009 av Defo Lenke til kommentar
Defo Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Bump.. Det må da ikke være nødvendig å kjøpe et eksternt lydkort...? Funket jo på macbook. Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Har ikke peiling men ; Prøvd koble gitaren på Mikrofon inngangen ? Lenke til kommentar
Defo Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Har ikke peiling men ; Prøvd koble gitaren på Mikrofon inngangen ? Jepp, eller det vil si lyd inngangen. Se bildet: Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Har erfaring kun med ekstern interface selv Når det gjelder mac og Gitar så hakke peiling da, underlig at mikrofon virker men ikke gitar, ikke noe krøll med at du har monoplugg på gitaren men Stereo plugg på mikrofon ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå