Cola911 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei, jeg er en gutt på 16, og trener på et helsestudio. Har lyst på six-pack, det er fancy. Hva og hvor mye burde jeg trene? Veier ~~ 75kg - 185 høy Hjelper det mye med proteiner, eller er det bare tull? Drikker en del cola og blir 1 pose smash/random godteri i uka spiser vanlighvis 2 ganger om dagen, har dette noe å si? Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Eg lo litt. Men for å være seriøs: For å få 6-pack så må du ha VELDI lav fettprosent, og det er vell ikkje heilt til å anbefale Lenke til kommentar
Vanzyman Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Spiser du bare to ganger om dagen? Om jeg ikke tar feil burde du nok spise litt oftere for å øke forbrenningen og får generelt å få mer energi. Syntes 2 ganger hørtes veldig lite ut.. Og for å få sixpack burde du starte og trene f.eks. jogging eller sykling for å forbrenne fett.. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvor ofte du spiser har ingen betydning på forbrenningen, det er bare en myte. Det folk ofte tar feil er at en six pack ikke er tegn på mye magemuskler, men tegn på lav fettprosent. Så for å svare på spørsmålet; for å få six packen må du ned i fettprosent, og har du ikke muskler ved siden av (75kg // 185cm...) så vil du bare se ut som en skinny jævel Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Six pack = lav fettprosent + magemuskler. Den lav fett prosenten hjelper med å gjøre magemusklene dine mer synlige. Så beste måten er vel å trene mage (sit-ups og mange andre måter) og kondisjon (løping,svømming eller sykling). Prøv å hold deg unna usunn mat ettersom det bare vil sette deg tilbake 2 dager istede for å se fremgang. Det er vel ikke bare en myte? Vi bruker energi når vi spiser. Så spiser du lite og ofte vil magen begynne å bruke energien fra fettet (skal ikke si at jeg er 100% sikker). Men mener å ha lest det et sted for en stund siden Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 For å få six-pack er det viktigere med lav fettprosent enn store magemuskler. Lenke til kommentar
Encore Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Selvfølgelig er proteiner viktig, du kan ikke bygge et hus uten materiale, i tilegg er det bevist at et høyt inntak av protein øker metorikken. Kutt ned på raske karbohydrater, kjør intervalltrening før frokost og utfør en halvtimes hard magetrening 3 ganger i uken, pass på å få nok hvile og wolah så skal du se at du har noe du er blitt en eye candy på stranden Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Du er fint lite eye candy viss du hiver deg på noe sånt uten noe særli me muskler fra før. 6 pack på bekostning av armer og bein = Ikkje fint.. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) erfarte jeg forrige sommer. "slanket" meg. fikk litt six pack . ble kalt body builder uten bryst og armer ser ikke så bra ut for å si det sånn. vil anbefale de som vil ha six pack å ta sol. nå har magemusklene mine " forduftet" fordi jeg har blitt bleikfis. hvis du ser på six pack bilder på nettet, så ser du at under 10% av de som har six pack er bleike. alle har hatt noen timer i solen. jeg vil anbefale litt. jeg har erfart at jo mer jeg tar, jo tydeligere og større ser de ut. Endret 23. juni 2009 av dan882 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå