torrusvik Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Min bror har fått et problem med pc'en. Han satt og spilte company of heros og så under en loading screen ble plutselig alle fargene forvrengt og pc'en frøys seg. Prøvde da og starte den igjen og da skjer det slik som dette: Se filmen hos Youtube Så restarter pc'en seg selv og begynner om igjen. Det går å starte i sikkerhetsmodus men ikke noe annet. Håper det er noen som kan hjelpe. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det ser ut som et skjermkort problem(ødelagt),eller at det går varmt. Åpne sidepanel(hvis det er en stasjoner pc),se at vifte går på skjermkort,og om det er helt nedstøvet,og gjør rent.Ta støpselet i veggen først,og husk på statisk elektrisitet. Det er også greit å opplyse om alle spec. på pc'en (hk,cpu,gpu,ram,psu,osv) Lenke til kommentar
torrusvik Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Ser ikke ut som det er et varmeproblem, men skal bytte skjermkort idag for å se om det er ødelagt. Glemte specs i farta ja: CPU: Core 2 Duo E6600, 2.4 GHz GPU: Geforce 8800 GTX RAM: 2gb Crucial, husker ikke nøyaktig hvilken. HK: Asus Commando PSU: Corsair HX 520W Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Akkurat slik mitt 8800 kort så ut før det tok dagen. Også min pc restartet seg selv hver gang når dette skjedde. Byttet skjermkort og alt ble helt bra Like før døden på mitt gamle kort; :/ Lenke til kommentar
torrusvik Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Fått bekreftet at det er skjermkortet som er gåent, prøvde med et annet og da funket det som vanlig. Går dette på garantien på skjermkortet? er nøyaktig 2 år gammelt. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Garanti er uvisst, men reklamasjon... Ja. Lenke til kommentar
torrusvik Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 ja var det jeg tenkte på. Takk for all hjelpen, alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå