DudeUlf Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ok hallo, håper da dette er riktig kategori å poste i, unnskyld hvis det ikke er det. Jeg lurte egentlig bare på åssen jeg får tak i vitnemålet mitt. jeg går første år på VGS og jeg er syk nå. Avsluttningen vår er på fredag og da får vi vitnemålet vårt. Jeg lurte bare på om det vil bli sendt til meg i posten da? Eller åssen jeg skulle fått tak i det hvis det ikke er sånn. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Du får ikke noe vitnemål før på slutten av sisteåret. I år får du bare karakterutskrift, og den sender de sikkert i posten til deg. Du kan også se karakterene på skolearena Lenke til kommentar
DudeUlf Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Du får ikke noe vitnemål før på slutten av sisteåret. I år får du bare karakterutskrift, og den sender de sikkert i posten til deg. Du kan også se karakterene på skolearena Okay, takker for svar! =) Lenke til kommentar
sida Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er nok fortsatt 2 år igjen ja Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 huh, skulle akkurat til å lage post om det samme. godt de sender i posten, er nok igjenn et år for meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå