TheCatIsALie Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har lyst til å lage walktrough, hva bør jeg tenke på? Skal ikke kommentere. Hvilken oppløsning burde jeg ha? Burde det være lav kvalitet og flytende, eller høy og hakkete (selvdagt helst høy og flyt) Burde det være et gammelt eller nytt spill? (mass effect er planen, men skal spille på laptop så kan bli veldig hakkete/lav kvalitet). Noen som har noen tips? (PS! fikk "inspirasjon" fra gameanyone.com). Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 bare spill spillet, høyest mulig oppløsning men det bør ikke hakke.. si hva du gjør og hvorfor, gi tips til og få mer XP[om det er i spillet] gå på youtube og se på andre videoer for tips. . .. ... .... ..... ...... ....... Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 www.gamefaqs.com Sjekk guidene/walkthroughene der, så vil du allerede være godt i gang. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg tror han snakker om en videowalktrough. Ikke tekstwalktrough. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Stemmer det Thor. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Se på forskjellige "Lets Play.." videoer på youtube, alt du trenger å gjøre er å skaffe deg en mic hvis du ikke har en irriterende stemme og så er det bare å spille spillet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Kanskje ikke irriterende stemme.. men 99% av tingene jeg sier, må jeg gjenta fordi ingen forsto.. så prating er uaktuelt. Men skal prøve å starte, så kan jeg legge opp klipp så kan dere se. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Mass Effect ble for mye for min laptop. Skal prøve et annet spill (men kan ivse hvordan mass effect ble) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 http://rapidshare.com/files/245863416/mass_effect.wmv.html Begrenset til 10 nedlastninger. Førstemann til mølla. (ikke at det er så mye å se.. bildet er for lite, lyden er for lav) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Skal begynne på "Chaser" i helga. Hvordan får jeg stereo mix i win 7? Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Du burde bruke et program som Fraps for å ta opp lyd og video isteden for å bruke mikrofon og kamera som du har gjort nå, da får du bedre kvalitet. Og dette er jo bare en video av introen til spillet? Endret 19. juni 2009 av Selklubber Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Huh? Har da brukt fraps hele tiden.. (men hadde flere problemer) Men her er det jeg har til nå: http://www.youtube.com/view_play_list?p=D281A43C57D7A7D4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå