-Mazor- Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Lette litt men fant ikke en lignende tråd. Spark meg om en eksisterer x) Saken er at jeg hørte en sang på radioen, og vil veldig gjerne vite hve den/artisten heter.. Tror lyricsa er noe lik dette; Et fuktig håndkle blir en parasoll Og måkeskrik blir en melodi og litt rock'n'roll Bli borte sorger, vekk med sunn fornuft Kan ikke gå på vann, men vi kan ligge og le på luft For en gammel luftmadrass fra 1985 Blir en massasjestol og en skyfri himmelseng Og horisonten blir et formidabelt smil Fordi du er den du er... Fant ikke noe på google :S Help please!! Mvh, Mazor Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det finnes en tråd om dette, prøv i Lurer du på hva sangen eller artisten heter? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) ikke veldig best til å lete eller? hehe.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 øverst i musikkforumet Edit: grovetussen kom før meg Endret 17. juni 2009 av M-J Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Ja dere får unnskylde meg Er litt noob ja <3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 jeg henviser til grovetussen sin post og stenger derfor denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg