Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Modifisering av NXZT Hush. Vindu i sidepanel. Trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Hei. Om ikke så lenge er det tid for ny PC, og kabinettet jeg går for et et NZXT Hush. En ting jeg har lagt merke til er at det ikke er noe vindu i sidepanelet.

Det jeg da lurer på er om noen der ute har erfaring eller vet om noen som kan lage et vindu i sidepanelet. Helst i klart plexiglass og med gummibånd rundt vinduet.

Takker meget for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Om ikke så lenge er det tid for ny PC, og kabinettet jeg går for et et NZXT Hush. En ting jeg har lagt merke til er at det ikke er noe vindu i sidepanelet.

Det jeg da lurer på er om noen der ute har erfaring eller vet om noen som kan lage et vindu i sidepanelet. Helst i klart plexiglass og med gummibånd rundt vinduet.

Takker meget for svar ;)

Kjøp et Antec 900/902 isteden så slipper du legge masse tid å penger på modd. koster ikke så mye mere. Det blir dyrere å kjøpe plexi å drive selv. og da er det ikke sikkert det blir bra heller...

Lenke til kommentar
Må si meg enig i det du sier, men har et problem at jeg er litt kresen når det gjelder kabinett. Jeg liker ytelse, men også design. Og må nok si at antec ikke ligger i favorittlista for å si det sånn ^^

Greit nok det:D Men om sundt fornuft skulle vinne så er det Antec 902 som vinner, ser helt greit ut men som du sier så er detikke helt toppen av design verden. Lett og få det fint med kabler osv. Prisen er heller ikke så dum.

Når det er sagt så kan du låne eller kjøpe deg en dremel og kappe hull selv å så lime eller skru fast plexin. Trenger ikke være vanskeligere enn det.

Lian li på QXL MED side vindu.

Endret av powersound
Lenke til kommentar
Ja, går litt bort ifra siste posten din der, og spør: Hva er den store forskjellen mellom Antec 902 og Antec 1200?

Er da så å si størelsen som er forskjellen. du får med 2 fler vifter om jeg ikke missminner meg. er vel så at dem forbedringer som er gjort på 902 i forhold til 900 er vel hentet ifra 1200. Det kan hvertfall se slik ut.

Lenke til kommentar
ja, stor forskjell i pris også. Tror nok at det blir 902 ;)

Jeg sjikket litt på 902 helt til jeg bestemte meg for vannkjøling. da blir det litt lite iforhold til åssen jeg vill ha det... så tror det blir 1200 på meg om det blir noe Antec. Lian li er vel litt bedre kvalitet på... men koster jo endel:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...