noob11 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 oki, da sier du til din mor at du flytter ut om det ikke bedrer seg. Så sjekker du med hus/hybel eier om du får lov å sette opp parabol før du leier. Det burde ikke være noe problem å finne noen som synes det er greit Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 mange utleiere som ikke tillater røyking, så det kan være en ide å skumme gjennom kontrakten for å se om det står noe der. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 oki, da sier du til din mor at du flytter ut om det ikke bedrer seg. Så sjekker du med hus/hybel eier om du får lov å sette opp parabol før du leier. Det burde ikke være noe problem å finne noen som synes det er greit Hun blir ikke å slutte om jeg sier det, tror hun vil ha meg ut Skal kjøpe avisen i morgen å se om jeg kan finne noe. Litt off-topic: Har allerede søkt om stipend og lån men kan jeg snakke med lånekassen og høre om jeg kan få mer hvis jeg flytter på hybel? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 mange utleiere som ikke tillater røyking, så det kan være en ide å skumme gjennom kontrakten for å se om det står noe der. Jeg tror han er klar over at hun røyker inne, men skal høre med han. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Enig i barnevern greia, de tar det nok opp med henne. Var selv passiv røyker i femten år, men nå røyker folka i huset ute (heldigvis) Hater lukta av røyk, blir regelrett kvalm da jeg lukter det! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Si at hvis hun fortsetter med å røyke inne så begynner du å røyke også. Det må hun vel forhindre. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Si at hvis hun fortsetter med å røyke inne så begynner du å røyke også. Det må hun vel forhindre. Hvorfor skulle hun bry seg, jeg er 18 år? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hun burde da vel bry seg om det. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Be søstera di om å ta en sigarett fra moren deres og sette seg ved siden av henne når hun røyker. Hun kan tenne på, eller be mora deres om å få fyr. Da burde hun i alle fall reagere. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Sett henne i din situasjon. Kjøp en sterk/ekstrem sterk parfyme/lukt og bruk for store mengder av den omgangen. Din mor vil kanskje da skjønner hvordan det er å sitte i irriterende lukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå