Encore Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=553948 Dette var virkelig på tide. Fra 2010 må kvinnene i millitæret på lik linje som oss menn, altså slik som det skal være Lenke til kommentar
pululf Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Endelig! Er jo kjønnsdiskriminering Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Haha. Dette kommer det til å bli jamring av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Dritbra! Godt at jeg slipper unna også.. ;D Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Mm, det er jo ikke likestilling at kvinnene må gjøre noe av de "dumme" tingene men må gjøre. Lenke til kommentar
phphans Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er snakk om sesjonsplikt, ikke verneplikt. Sesjonen er bare den ene dagen der man blir testet og kan velge hvor man helst vil ende, før man blir innkalt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er snakk om sesjonsplikt, ikke verneplikt. Sesjonen er bare den ene dagen der man blir testet og kan velge hvor man helst vil ende, før man blir innkalt. Jaja, men det er jo fortsatt drit kjedelig å vente der da Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Si ifra når kvinner har verneplikt... Lenke til kommentar
Encore Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Det er snakk om sesjonsplikt, ikke verneplikt. Sesjonen er bare den ene dagen der man blir testet og kan velge hvor man helst vil ende, før man blir innkalt. Huff, er du helt sikker på dette? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er snakk om sesjonsplikt, ikke verneplikt. Sesjonen er bare den ene dagen der man blir testet og kan velge hvor man helst vil ende, før man blir innkalt. Huff, er du helt sikker på dette? Les artikkelen før du poster den! Sesjonsplikt != Verneplikt Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Søren også. Et øyeblikk trodde jeg verden hadde blitt mer rettferdig. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Søren også. Et øyeblikk trodde jeg verden hadde blitt mer rettferdig. Jøss, er det faktisk folk som fortsatt tror det der o.o Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Supert! For de som ikke ønsker våpentjeneste er jo sivilarbeid et godt alternativ. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvorfor ikke? Av og til hender det faktisk at verden går fremover. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvorfor ikke? Av og til hender det faktisk at verden går fremover. Ok, du har et poeng der Lenke til kommentar
Encore Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Hvorfor ikke? Av og til hender det faktisk at verden går fremover. Ok, du har et poeng der Norge suger jo egentlig, tenker kun på kvinners rettigheter og feministene borer jo hull i trommehinnen til folk med all slags mulig drit. Men nå ser det endelig ut til at de er litt på gli, bare litt glidemiddel til nå så er kvinnene også å se krypende i gjørmen under piggtråd med rifle i nevene. Lenke til kommentar
Encore Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Det er snakk om sesjonsplikt, ikke verneplikt. Sesjonen er bare den ene dagen der man blir testet og kan velge hvor man helst vil ende, før man blir innkalt. Huff, er du helt sikker på dette? Les artikkelen før du poster den! Sesjonsplikt != Verneplikt Jeg må lese artikkelen før jeg poster den, selv om du mener at det jeg skriver er riktig? Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Sesjonsplikt er ikke lik verneplikt. Det står i artikkelen at verneplikten kan komme, men i første omgang er det kun sesjonsplikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå