AnaXyd Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg kan love deg at den Cola tåler å dette i bakken. Du må bare la den roe seg ned før du åpner den. Se for deg hvordan logistikken foregår når flaskene er i kassene, det blir ikke behandla som glass! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Har i det siste opplevd dårlig cola på 1.5 liters plastflasker. på flere flasker også. på 0.5 liters flaskene smaker den enda bra. er i nord troms dette er skjedd. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Den siste måneden har jeg merket en bismak på Coca-Cola, både halvannen- og halvlitersflasker kjøpt i Stavanger og Bergen. Er det bare meg, eller har de gjort noe nytt? edit: Jeg lagde ny tråd, så ikke at denne fantes fra før. Men "godt" å høre at det ikke bare er meg Skulle tro at en sommervikar har mistet sin Pepsi Max oppi Endret 11. juli 2009 av cecolon Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Kjære Herman S. Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter pris på kommentarer og informasjon fra forbrukerne som kjøper produktene våre, og det du har fortalt oss vil hjelpe oss i vårt kontinuerlige arbeid for å opprettholde de strenge kvalitetskravene våre. Vi beklager at du ikke har vært helt fornøyd med din Coca-Cola i det siste. Derfor dekker vi gladelig utgiftene du har hatt ved å kjøpe produktet/-ene, telefon, kjøring, porto etc. Med vennlig hilsen Informasjonskonsulent Coca-Cola Drikker AS Lurer fortsatt på hva som er galt med produksjonen! Dere andre som har sendt inn Cola til analyse, har dere fått svar? EDIT: forkortet personinformasjon. Endret 26. august 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 ENDELIG! Fikk igår prøvesmake litt cola av en 1.5Liters flakse. Den smakte faktisk normalt fantastisk. Kjøpte en halvliter idag, og den hadde den samme gode gammle cola smaken! Brusen ble forresten kjøpt 1 time nord for Bergen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Ny mail etter jeg spurte om det faktisk var feilproduksjon. Heisann, Takk for hyggelig mail. En del av den serien er testet, og vi er enige i at det er en smak/bismak som ikke skal være der på enkelte produkter. Vi jobber på spreng med saken, og håper selvsagt det løser seg så snart som mulig. Vil for ordens skyld nevne at det er ingen helserisiko involvert. Ha en god kveld! Med vennlig hilsen Coca-Cola forbrukerservice Jeg kunne ikke brydd meg mindre om jeg fikk 100,- for tort og svi, hva skulle jeg brukt de på? Kjøpe ny ekkel cola? Jeg er glad de erkjenner at de har et problem, og håper de i finner ut hvor det har vært en svikt. Enn så lenge får jeg kose meg med classic-Cola og burker från Sverje Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Lurer fortsatt på hva som er galt med produksjonen! Dere andre som har sendt inn Cola til analyse, har dere fått svar? EDIT: forkortet personinformasjon. Jeg sendte inn en halvliter som smakte mugg for en mnd siden til analyse. Ikke hørt noe siden det. Fikk to mugg-colaer på en uke. (en på rimi nedre langgate og en på kiwi gauterød). Har også fått en drøss halvannenliter colaer som smaker rart (ikke mugg, men ekkelt.) Trodde det bare var meg det var noe i veien med De fleste ble kjøpt på kiwi gauterød og meny tolvsrød. Endret 13. juli 2009 av mushi Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 1.posten er oppdatert og inneholder nå en liste over hvilke colaer det gjelder. Kan alle som har opplevd vond cola være så snille å poste serienr, dato og 1.5/0.5L. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Da har det kommet ny batch til MENY på Skallestad, Vestfold. Jon By Andersen heter det vel. Disse hadde classicetikett, men smakte desverre dritt. 9191N10700 - 06APR10 Needless to say, ny mail er sendt til Cola. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Da har jeg oppdatert igjen med en del cola, og skal sende inn flere til analyse. Problemet er desverre så utbredt at en må vite de gode stedene for å ikke bli eid. Problemet er også så stort at det ikke er nødvendig å kjøpe Cola lenger. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg har begynt å drikke Farris bris til dette cola-problemet er løst. Har fått tre bra cola på rad nå, men orker ikke spille "lotto" lengre. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Bytt til Pepsi. *throws up* Det smaker jo ganske likt med de dårlige colaene man får fatt i for tiden... Hvorfor bytte fra noe vondt og til noe like vondt? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Bytt til Pepsi. *throws up* Det smaker jo ganske likt med de dårlige colaene man får fatt i for tiden... Hvorfor bytte fra noe vondt og til noe like vondt? +1 Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 -1 Poster ikke vanlig Pepsi, for jeg er ikke så glad i brus med sukker, selvom jeg gjør noen unntak (Tropo og Urge), men men, i like pepsi Lenke til kommentar
denvermorgan2000 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 I had to switch to pepsi until they fix this i called coca cola and complained they said they would send something so i could send in the defective product but so far i havnt seen anything from them. I dont know what they are doing but this stuff tastes like shit i want my old cola back but im starting to suspect that as long as people are buying this crap they are not going to do anything about it i suspect that they are trying to save money by changing the formula around different sweetners or something. this has been going on for a long time now im sure by now all the stock that was in the stores is new and it still tastes bad. Lenke til kommentar
moriana Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Opplevde å smake vond Cola på Kreta for noen uker siden. Var både på boks, glassflaske og plastflaske. Samme vonde smaken som her i Norge Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har også smakt vond smak på noen. Ikke den siste jeg kjøpte dog. Lenke til kommentar
denvermorgan2000 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Da har det kommet ny batch til MENY på Skallestad, Vestfold. Jon By Andersen heter det vel.Disse hadde classicetikett, men smakte desverre dritt. 9191N10700 - 06APR10 Needless to say, ny mail er sendt til Cola. I got some with the date 26 april 2010 thats ok tastes close to what i should be 98 percent ikke 100 percent 9211n10527 code Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå