Baba2 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Heisann! Hvor er det vi får vite eksamenskarakterene? Kommer det på Skolearena (for de som bruker it's.) eller må vi logge oss på Udir for å se karakteren? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg trodde du fikk karakteren i brev fra fylkeskommunen. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det kommer vell på skolearena. men er det skriflig så får du vell utskrift eller noe i tillegg Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva? Står det ikke på vitnemål/karakterutskrift? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Hva? Står det ikke på vitnemål/karakterutskrift? Jo det skal den sikker gjøre. Men jeg lurer på hvor den kommer i tillegg til vitnemål. Klarer ikke vente til kvelden. Når vi har vitnemålsutdeling. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Vitnemålet for vi utsendt etter skoleslutt en gang. Standpunkt karakterene kommer på skolearena imorgen. Eksamenskarakteren i skriftlig får vi ikke vite før vi får vitnemålet i posten. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Hmm. Slik jeg har fått vite det så får vi utdelt vitnemål i morgen ettersom festen heter "Vitnemålsutdeling". Hvordan ledelsen har valgt å gjøre dette varierer selvsagt fra skole til skole. Men i hvertfall så har standpunkt karakterene våres vært ute på Skole Arena i en uke nå. Men jeg regner med at eksamenskarakteren kommer til å være på vitnemålet imorgen Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Vitnemålet for vi utsendt etter skoleslutt en gang. Standpunkt karakterene kommer på skolearena imorgen. Eksamenskarakteren i skriftlig får vi ikke vite før vi får vitnemålet i posten. har hatt mine standpunkt karakterer siden den 5 juni og fikk eksamenskarakteren idag på fronter. var muntlig eksamen da så den viste jeg fra før. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Fikk vite karakteren via itslearning i går Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Vi fekk karakterane på skulen i dag. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Fikk vite karakteren via itslearning i går Fikk du den tilsendt på beskjed eller lå den på en eller annen plass ? Lenke til kommentar
Antiloope Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 På min skole blir eksamenskarakterene hengt opp i morgen. Trenger å ha eksaminandnummeret. Jeg skal gå å se. Klarer ikke å vente til jeg får det i posten. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Fikk vite karakteren via itslearning i går Fikk du den tilsendt på beskjed eller lå den på en eller annen plass ? Fikk en melding fra faglæreren Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 De har dukket opp på skolearena hos meg nå. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Noen som vet når de kommer på Privatistweb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå