Erlend0_o Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Høyreklikk mappen -> Del med -> Avansert Deling Tillatelser, (her skal Alle ligge inne, hvis ikke legg til med ønskede rettigheter). Lukk, Egenskaper for mappen -> Sikkerhet Avansert | Endre tillatelser Om ikke Alle ligger inne, legg til Alle med ønsket tillatelser. (Huk av Erstatt alle underordnede objekttillatelser med arvbare tillatelser fra dette objektet) Bruk|OK Prøv dette. Dette er en måte du kan endre tillatelser UTEN å måtte gå innom sikkerhetsmodus eller annet også. Endre eier på objektet osv. Virker ikke. Jeg klarer ikke se noen av filen når jeg kobler meg til med den bærbare kommer meg innpå alle mappene men når jeg kommer til et sted der hvor det kun ligger filer står det at mappen er tom. Er det noen annen måte å få tilgang til PCen med et tredjeparts program. Har prøvd å satt opp en DC hub før uten suksess, kansje jeg skal prøve det igjen... EDIT: Fikk det til jeg må markere alle filene jeg skal dele og trykke "share with" og velge homegroup på alle mappene jeg skal dele litt arbeid men, men Endret 8. juli 2009 av Erlend0_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå