Gå til innhold

BK: Solnedgang i Trondheim

Anbefalte innlegg

Hei, har sett nå lenge på disse bildene som ligger her og fikk lyst til å ta ett selv og legge ut.

Dette er første gang jeg gjør det å har derfor veldig lite erfaring :p

Har forresten endret fargene litt.

Hva er det jeg kunne ha gjort bedre?

larsa.th.jpg

Endret av Kalars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har sett nå lenge på disse bildene som ligger her og fikk lyst til å ta ett selv og legge ut.

Dette er første gang jeg gjør det å har derfor veldig lite erfaring :p

Hva er det jeg kunne ha gjort bedre?

Jeg liker sånne bilder og :)

Bildet er pent, og jeg veit ikke hva slags utstyr du har tatt det med, men jeg ville vurdert å justere ned de skarpeste lysene (høylys) litt og evt. forgrunnen litt opp (lysere). Sånn det er nå, er det litt for lite å se i de lyseste og mørkeste områdene. Hvis du ikke får gjort forgrunnen lysere/bedre, ville jeg vurdert å croppe bort hele eller deler av den. Prøv deg fram i et etterbehandlingsprogram og se hvordan du synes det blir best :)

Endret av McCabre
Lenke til kommentar

Som sagt bildet er flott, men for meg blir lyset for skarpt. Fra sola, men bare litt. Jeg tror det hadde blitt vedlig kult om du hadde litt kortere lukkertid (som kan være litt vanskelig på kompakt), men motivet er bokstavelig talt strålende.

Husk at nå må du ikke sammenligne med noen bilder du har sett av solnedganger før. De er garantert heftig redigert og kan være utstyr for titusener inne i bildet.

Jeg ville ha prøvd å få litt mindre lys inn i kameraet. "Mal med mindre lys" :)

Men jeg må si jeg likte bildet og ble som vanlig inspirert ^^

- Husk at dette er kunst og du kan gjøre hva du vil med det :)

larsa2.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...