Rippey Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Har tenkt å bestille meg en LG KM900 Arena fra eBay i nærmeste fremtid, og lurer på om det er mulig å endre menytekst og tastaturet til å være et norsk oppsett. Dette var veldig enkelt på iPhone jeg hadde, og regner med at det skal gå greit på denne også, men spør bare først for å være sikker. Noen her som har telefonen og kan svare meg på dette? Endret 17. juni 2009 av Rippo Lenke til kommentar
Kuzzye Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hmm Dette er alt jeg kan bidra med as... Pm han? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1101806 Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Åh, takk. Fant svaret i tråden der, så anser tråden min som løst. Surt at søkefunksjonen på forumet her ikke funker i det hele tatt. Endret 17. juni 2009 av Rippo Lenke til kommentar
L.. Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Fikk min fra pixmania i dag og til min store fortvilelse er den på engelsk. Får den ikke over på norsk. Stresser litt med det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå