Gå til innhold

Kan noen se over dette Gaming oppsettet til 16.000 kr

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vil egentlig bare ha en bekreftelse på at alle deler passer sammen; kabinett er stort nokk, riktig RAM brkker o.s.v :blush:

Prosessor og grafikkort skal klokkes btw.

Her er listen over hovedkomponentene. DVD rom, hardisk o.s.v ligger i handlelisten

Kabinett: Antec Twelve Hundred

Hovedkort: Asus Rampage II Extreme

Grafikkort: HIS Radeon HD 4870 X2

PSU: Corsair HX 1000W

Prossesor: Intel Core i7 920

RAM: OCZ DDR3 PC3-12800 Platinum 6 GB (3 x 2 GB)

CPU kjøler: Prolimatech Megahalems

Er spesielt usikker på RAM brikkene, de må være kompatible med prossesor og grafikkort.

Takker på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra oppsett, og alt passer. Ville byttet ut den kjøleren du har der med en Noctua kjøler. Viss du har råd til det :).

Noctua NH-U12P SE1366

En veldig bra kjøler. Resten av oppsettet ditt er bra. :)

Brikkene passer også.

Takk takk, godt og høre :yes: Jeg valgte hovedsakelig den kjøleren fordi den så bra ut hehe, men hvis Noctue er bedere, bytter jeg gjerne. skal se om jeg finner noen erfaringer av den

Lenke til kommentar
Det ser veldig bra ut bortsett fra at jeg ville byttet ut skjermkortet med 2*Hd4890 istedet. Dette blir både billigere og yter bedre.

Støttes!

Har også hørt at 4870x2 blir rimelig varmt, men dette kan jo også ordnes med en kjøler. Men å gå for 2 stk. 4890 er IKKE en dum investering. :thumbup:

Lenke til kommentar
Det ser veldig bra ut bortsett fra at jeg ville byttet ut skjermkortet med 2*Hd4890 istedet. Dette blir både billigere og yter bedre.

Okey, så foreksempel Asus EAH4890 TOP/HTDI/1GD5 x 2 er bedere?link Eller skal gå for XFX Radeon HD 4890 1GB Black Edition x 2? link

Lenke til kommentar

Okey, så foreksempel Asus EAH4890 TOP/HTDI/1GD5 x 2 er bedere?link Eller skal gå for XFX Radeon HD 4890 1GB Black Edition x 2? link

Jeg ville ha valgt det billigste du finner, f.eks Sapphire Radeon HD 4890 1 GB OC. Dette kortet er faktisk fabrikkoverklokket så det yter litt bedre enn de andre billige 4890 kortene.

Liste over billigst til dyrest HD4890

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...