Verbal Hologram Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg var i elkjop i dag så en bærbar men de hadde den bare som utstillingsmodel de sa at den bare hadde stått der i et døgn. Så jeg kjøpte den. Så startet jeg pcen. Gikk inn på nettverks og delingscenter så klikket jeg på nettverksgjennkjenning den var av så prøvde på å sette den til på. Men det endret ingenting. Så jeg for på en måte limiten som var da de solgte pcen. Har tatt recovery men de funker ennå ikke. Hva kan jeg gjøre ? Jeg antar at dette er problemet siden jeg kjøpte utstillingsmodel. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei. Tror nok ikke dette problemet beror på hvorvidt det er en utstillingsmodell eller ikke. Vanskelig å identifisere problemet ditt utifra det du sier her dessverre Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Hva mer bør jeg si? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva er egentlig problemet ditt? Vil du dele dokumenter via et nettverk? Sliter du med trådløs tilkopling? Prøver du å ringe opp med modemet? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg prøver på å koble pcen til trådløs nett. Den andre laptopen funker perfekt via det trådløse. Lenke til kommentar
OKHaz Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Basic: Står det trådløse nettverkskortet på? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Basic: Står det trådløse nettverkskortet på? Vet du, det der er faktisk et godt spørsmål. Mange laptop'er har jo en sånn liten manuell bryter som du slår WLAN av og på på. Lykke til! Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Pcen har ikke knapp. Man må fikse det fra nettverkspanelet men når jeg trykker på slik at den skal slå seg på er det ingenting som kjer. Den blir på av. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ofte et lite blått lys som varsler at det trådløse nettverkskortet er på. Og svært ofte en knapp for å slå av og på trådløst nettverk. Hvilken modell har du (navn og modellnummer)? Forventer du hjelp så må du gi oss litt info! Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Det er en svart dell.Det er en INSPIRON 1545 Jeg tror det er denne Det er ingen lys på pcen. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det hender også at du må trykke på "FN" + en a "f" knappene(f1,f2 osv) for å slå på nettverkskortet Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 På dette forumet: http://forums.moneysavingexpert.com/showthread.html?t=1436941 foreslås det at du: On the left hand side of the laptop, look closely at the rear near the hinge. There should be a little slide switch there which moves forward and backwards. It should have a little wireless symbol on it. Eller: Just had the same issue with my partner's parent's laptop. Got the solution - for some strange reason Dell reversed the function keys so what would have been Fn+F2 on older models is now F2. So simply pressing the F2 key on its own (without the Fn key) should do the trick. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Har sett det forumet. Men det er absolutt ingen switch. Og den andre har jeg prøvd. Men virket ikke. Lenke til kommentar
supernoob Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 1. Er det Vista? 2. Ser du det trådløse nettverkskortet i enhetsbehandlingen? 3. Ser du din trådløse zone når du prøver å koble til? 4. Hvilken sikkerhets funksjoner har du på den trådløse zonen? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 1: ja vista 2:Hvordan ser jeg det? 3:nei 4:wpa2 tror jeg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 2. Start -> Kontrollpanet -> Enhetsbehandling -> Nettverkskort (tror jeg det heter) Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Ok tusen takk. Fant nå ut at den ikke hadde nettverks driver. Men hvordan skal jeg laste ned driveren uten at den kan kobles til internet ? Lenke til kommentar
supernoob Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 bruk nettverkskabel eller låne en annen pc og kopier filen over til usb minnepenn. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 funker ikke med kabel heller :S Men jeg vet ikke hvilken driver jeg trenger Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Enkleste løsning er å kjøre en recovery, fikk du med bruksanvisningen? Gjennomfør dette, og driver skal installeres skikkelig. Virker det ikke, så fikser PC-klinikkken det for deg gratis regner jeg med, tviler på at de vil ha pcen i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå