RasmusKRiis Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Hva synes dere om bildet? Edit: la til ny versjon Endret 17. juni 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Jeg hadde likt bildet bedre dersom brikken som mangler hadde hatt mer fokus. Men nok en gang - kjempemotiv! edit: leif tok en tur innom Endret 17. juni 2009 av Krisdoffer Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Utrolig stilig konsept, likte det veldig godt. Men som Krisdoffer sier så hadde jeg også likt om fokuset satt der brikken mangler. Ellers synest jeg det var et kjempe bilde Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Forandret litt på bildet, ble det besre eller dårligere? Lenke til kommentar
-DMB- Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det ble kanskje litt overkill? Synes originalbildet var bedre. God idé, men som tidligere nevnt, hadde det nok vært hakket bedre om fokuset satt på den brikken som mangler. Liker bildene dine, så fortsett med det du gjør, for du er definitivt inne på noe! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Veldig bra gjennomført alle tre - men det første er kanskje min favoritt. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Veldig bra gjennomført alle tre - men det første er kanskje min favoritt. Enig med deg her, bilde nummer tre synest jeg også ble litt overkill som DMB sier. Som han også sier synest jeg også du har mye bra bilder så fortsett med det Endret 19. juni 2009 av TheDale Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Spennende stråler i versjon tre, men kanskje litt for skarpe? Hvis de var litt mer uskarpe, som brikkene er, så ser de ikke så "påsatte" ut. ..Men det er pirk, da. Glimrende motiv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå