dostojevski Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har nettop kastet bort nok en natt på Halo, og omsider kom jeg gjennom. YIIIIIHAAAAAA for et spill!!!! Det feteste jeg har spilt noen gang ihvertfall; sikkert andre som banker det på ren grafikk-show-off, men kombinasjonen av dramaturgi, spenningsfølelse, musikk, humor og generell spillopplevelse banker alt annet jeg har vært borti i hvertfall. Ikke det at jeg er voldsomt hardcore akkurat... Bare måtte dele det med verden. Noen andre som vil vidtne om sin beste spillopplevelse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Brukte du kun en natt på det? Jaja det er et konge spill og koblet til storskjerm og et hissig sourround pakke så rocker den noen blokker 8) Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg brukte NOK EN natt... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 jeg brukte en natt på nfs5 en gang Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 ..javel du vet at det finns en "SPILL" del på dette forumet? Hva med å sjekke det ut? Kunne vært bedre å poste der Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Enig at denne posten ikke passer, men må berre si at det han sier er RETT!! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Hmmm. Er ikke sikker på om dette passer dårligere inn enn sjøkuer, dopapir, nakne damer, krydder, drittkasting, sommerferieplaner, nebbdyr, KRF-hets og mye annet som finnes under søppel. Sist jeg sjekket fantes det ikke noe "spontane gledesutbrudd"-forum på gamer.no Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 har du runna det på legendery? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Halo suger du er klar over at det er jevligt irriterende med sånne som deg som kommer med slike dumme usakelige utsagn?? Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 satt oppe ei natt me wc3, tower defense... Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Har nettop kastet bort nok en natt på Halo, og omsider kom jeg gjennom.YIIIIIHAAAAAA for et spill!!!! Det feteste jeg har spilt noen gang ihvertfall; sikkert andre som banker det på ren grafikk-show-off, men kombinasjonen av dramaturgi, spenningsfølelse, musikk, humor og generell spillopplevelse banker alt annet jeg har vært borti i hvertfall. Ikke det at jeg er voldsomt hardcore akkurat... Bare måtte dele det med verden. Noen andre som vil vidtne om sin beste spillopplevelse? Sjønner ennå ikke hva som er så morsomt med det... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Halo suger lukter jeg en utrolig barnslig fjortiss som mener at at han er helt perfekt og som syntes at alle skal være som han. ja det gjør jeg. Lenke til kommentar
elf2040 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Halo er sjef! Jeg og en kammerat gikk igjenom det på 4 - 5 ettermiddager. Ingenting er som litt krigs spill etter en lang skole dag =) Blir sjef når det nye kommert ut Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Ingenting er som litt krigs spill etter en lang skole dag =) Personlig spiller jeg litt Quake etter skolen...på min Davis Powerbeam V projektor til 35.000Kr! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Halo er et dritt spill, så jeg syns det passer meget godt under søppel. å siden dette er et søppel forum, så må man vel ikke akkurat vente noen høy kvalitet av innleggene her. hærli dostojevski! Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Halo er et dritt spill, så jeg syns det passer meget godt under søppel. å siden dette er et søppel forum, så må man vel ikke akkurat vente noen høy kvalitet av innleggene her. hærli dostojevski! Drittspill? Nåh halo er kongen på haugen...kan ikke vente til 2ern kommer. Men det er jo folk som mener at britneys dance session ( eller hva det britney spillet het) er knall da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå