China Burger Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Når jeg kjører windows update for tiden- så kommer feilkode 0x800704DD opp. Har ikke funnet ut hva som er problemet enda. XP versjonen er orginal og kjøpte den i butikken for noen år siden. Visst noen vet hva problemet skyldes, så hadde det vert bra. Har søkt rundt på internet litt, men har enda ikke funnet ut hvordan en løser problemet eller hva det egentlig er. Endret 17. juni 2009 av IDF Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har ikke lest gjennom det som står der, men er kanskje noe nyttig der? http://www.microsoft.com/windowsxp/expertz...5e-e88a9025dcaa Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Har ikke lest gjennom det som står der, men er kanskje noe nyttig der? http://www.microsoft.com/windowsxp/expertz...5e-e88a9025dcaa Ja det var nyttig. Har gjort det som stod ang. registeret, dessverre uten at det hjalp. Men ser at en person der ordnet problemet med dette: "the Background Intelligent Transfer Service was not set to log on as a Local System account. Somehow it was changed to the – This account settings. I changed this to The Local System account." ...men hvor en finner "the Background Intelligent Transfer Service" slik at en evt. kan forandre innstillingene der vet jeg ikke enda. Skal søke på internet om intelligen transfer service å se om jeg blir litt klokere på det. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 "Background Intelligent Transfer Service " finnes i kontrollpanel>administrativ verktøy>tjenester ( lokal ) og skal startes automatisk ( forsinket start ) lykke til Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 "Background Intelligent Transfer Service " finnes i kontrollpanel>administrativ verktøy>tjenester ( lokal ) og skal startes automatisk ( forsinket start ) lykke til Der fant jeg det ja - takk! Alt virker normalt der, står på automatisk og er på. Den er tilknyttet lokal systemkonto. Får søke videre imorgen ang. hvor problemet ligger etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Følg denne linken, så ordner det seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå