sn0dig Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er det mulig å få en liten smakebit på hva dere andre har skrevet på dokumentet som dere sendte inn? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er det mulig å få en liten smakebit på hva dere andre har skrevet på dokumentet som dere sendte inn? Det bør du gjøre litt personlig.... :!: RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg stoler nok på Euklid til at jeg også stemmer på at organisatoren også samler inn penger - send bare PM med bankkontonummer, og skriv beløpet her i tråden. Jeg mener - hva er det verste som kan skje? _DSC1233.jpg - Halve min tekst er klaging over folk som skifter nick på forumet.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Euklid kan godt få styre mine penger også. Jeg sender BankID-dongle, fødslesnummer og passord i morgen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Euklid kan godt få styre mine penger også. Jeg sender BankID-dongle, fødslesnummer og passord i morgen. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg stoler nok på Euklid til at jeg også stemmer på at organisatoren også samler inn penger - send bare PM med bankkontonummer, og skriv beløpet her i tråden. Jeg mener - hva er det verste som kan skje? _DSC1233.jpg - Halve min tekst er klaging over folk som skifter nick på forumet.. Har gått meg hus forbi at Snodig har skiftet nick...:-( Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Euklid kan godt få styre mine penger også. Jeg sender BankID-dongle, fødslesnummer og passord i morgen. Tror Anew sikter til "Der intet er å hente, har selv keiseren tapt" eller noe den duren Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 :!: :!: Går ut ifra Euklid gir oss en PM jeg med et kontonummer der vi setter inn riktig beløp. Han har jo gjort så mye forarbeid nå, at vi stoler vel på at han greier resten like bra også RandiA Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Om folk stoler på at jeg ikke er en landeveisrøver skal jeg opprette en konto. Har regnet litt på pris nå, to alternativer: 1: Premium papir (tykkere) og raskest mulig frakt. 176,- per bok, all inclusive. 2: Standard papir, enkel frakt uten tracking. 152,- per bok. Begge disse er softcover. Foreslår første alternativ, $2 ekstra for tykkere papir kan i alle fall være greit. Om det er noen få som ønsker hardcover kan jeg alltids finne en separat pris på det. Regnestykke: Pris per bok (USD) 18 Totalpris bøker (USD) 287 Frakt (USD) 76 Pris til Norge 2357 Til Norge pr pers 147 Porto 25 (må vel veie mellom 100g og 350g?) Boblekonvolutter 4 Totalt per bok 176 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Om folk stoler på at jeg ikke er en landeveisrøver skal jeg opprette en konto. Gjør det. Har regnet litt på pris nå, to alternativer:1: Premium papir (tykkere) og raskest mulig frakt. 176,- per bok, all inclusive. 2: Standard papir, enkel frakt uten tracking. 152,- per bok. Jeg synes vi skal gå for #1. Om du runder opp til 180, så er det OK for min del. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Skjør på! Vi vil ha kvalitet, ikke kvantitet! Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Gi oss ett kontonummer slik at vi kan betale for kvalitetsalternativet. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg regner med at det er mulig å få kjøpt boken uten å være med i den? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg synes vi skal gå for #1. Om du runder opp til 180, så er det OK for min del.Tom Enig jeg også.... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg regner med at det er mulig å få kjøpt boken uten å være med i den? Det tror jeg vil være mulig - tror du kan bestille dendirekte fra Blurb når boken er ferdig;men da blir det muligens litt dyrere ? Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Da har jeg også sendt inn tekst og bilder. Omsider. Overfører gjerne 180,- til kontoen til Euklid. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Da er betalingsinfo sendt til alle på PM. Jeg regner med at det er mulig å få kjøpt boken uten å være med i den? 2 muligheter: 1: Hive seg på fellesbestillingen. Dette kommer ikke til å øke kostnaden for de av oss som allerede har bestilt, blir heller litt lavere. 2: Jeg offentliggjør boken og muliggjør salg senere. Her blir frakten en del dyrere. Begge deler forutsetter selvsagt at alle som er med i boken er med på dette. Skal man være med på fellesbestilling må påmelding og oppgjør skje innen midten av neste uke. Jeg kommer uansett ikke til å tjene noe på et evt salg, for å ha sagt det. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Lagt til overføring allerede Kan jo ta valgalternativ 2 og så heller lage en stor fellesbestilling senere for de som vil ha. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kjekk ordning dette, ikke noe å si på prisen...da gikk jeg i nettbanken og ordnet det RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå