Gå til innhold

Bildebok for Junifest 09

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for vurderinger, Anew – helt enig i dine syn. Spesielt skulle jeg gjerne hatt inn mer «redaksjonelt» innhold. (Her var det riktignok en plassbegrensning også.)

I tillegg synes jeg det ser ut som om Blurb har hatt problemer med å få med seg nyanser i relativt jevne flater – ellers synes jeg kvaliteten på trykket var god. (Men hva pokker som har skjedd med mine egne bilder skjønner jeg ikke – så langt bedre ut på Canon-printeren her. Merkelig.)

Lenke til kommentar

Kom hjem fra Tyskland i går. Og gjett hva slags overraskelse som lå og ventet på meg? Jo, der lå det en pakke. Og for en pakke! Fantastisk flott bok. Litt misfornøyd med meg selv da. Synes bildene mine var litt sub-par i forhold til mange andre deltagere.

Lenke til kommentar
Takk for vurderinger, Anew – helt enig i dine syn. Spesielt skulle jeg gjerne hatt inn mer «redaksjonelt» innhold. (Her var det riktignok en plassbegrensning også.)

I tillegg synes jeg det ser ut som om Blurb har hatt problemer med å få med seg nyanser i relativt jevne flater – ellers synes jeg kvaliteten på trykket var god. (Men hva pokker som har skjedd med mine egne bilder skjønner jeg ikke – så langt bedre ut på Canon-printeren her. Merkelig.)

Det med ujevne overganger la også jeg merke til. Spesielt på det ene av mine bilder, hvor fjellet blir badet i lysstråler. Rastreringen burde også ha vært finere. Jeg har sett adskillig finere raster i glossy magasiner. Men uansett så er denne boken kjempefin!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg likte veldig godt overraskelsen som venta i postkassen etter ferien. Mange kjempegode bilder der! Supert at du fikk ordna det såpass bra og raskt, Euklid. :thumbup:

Artig å få være "forsidepike" :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...