Gå til innhold

Bildebok for Junifest 09

Anbefalte innlegg

Trenger ikke hardcover hvis det fører til mange komplikasjoner. Blir fett, uansett!

Ja, du sier noe der. Tror jeg er enig...greit hvis alle "nøyer seg ned" soft cover...det er jo en del som skal ha Forum-boken 2008 også og der blir det hardcover.

RandiA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...men forumboken koster jo bare litt over halvparten av Junifestboken, og Japan Photo donerer hele hundrelappen til Unicef... :thumbup:

:hmm::hmm: ???

RandiA

Man betaler selvsagt ekstra for Eksklusivitet :D . Sånne store opplag i over 20 bøker - vet ikke, jeg...

Lenke til kommentar

På tide med en liten oppdatering. Bøkene er i dag sendt fra Blurb, så de er nok her like over helgen. Jeg har også fått penger fra Kellendil og Carmelita siden forrige oppdatering. Takk!

RandiA: Glemte å svare på dette tidligere – har fulgt mal fra Blurb, men i tillegg står det ikke noe på ryggen på paperbacks under 80 sider, så den kommer ikke til å gjøre så voldsomt mye av seg i bokhyllene dine. :)

Lenke til kommentar

Adresser

Jeg har adresser til alle som har betalt – men en god del av disse er de som er registrert i banken deres, ikke fra meldingsfeltet i betalingen. Derfor vil jeg gjerne ha PM med adresse fra alle som bor på en annen adresse enn de har registrert hos banken, har flyttet nylig eller ser noen annen grunn til at banken kan ha feil adresse. På forhånd takk!

(Noen har allerede sendt adresse separat, de trenger selvsagt ikke å foreta seg noe som helst.)

Lenke til kommentar
Uten å avsløre for mye, på pulten min ligger det nå en bunke som ser omtrent slik ut:

......

Skal få klistret frimerker og konvolutter i kveld, så om posten gjør jobben sin er bøkene fremme til helgen.

Oi, så spennende...gleder meg...det gikk jo fort :yes:

RandiA

Lenke til kommentar

Da er hele skrammelet sendt, så jeg regner med at bøkene begynner å dukke opp i postkasser fra fredag av. Konvoluttene jeg kjøpte kunne med fordel vært noen millimeter bredere – håper alt kommer uskadd frem, i verste fall er det sikkert bare å legge boken under noe tungt over natten for å få rettet litt om den skulle ha bøyd seg litt i transporten. Om det skulle gå dårlig med noen bøker i frakten har jeg et par ekstra på lur – men la oss ty til slikt når vi vet om det trengs ...

Dette blir topp!

Vi får nå se – håper ikke mange føler de har kastet bort penger når bøkene kommer, i alle fall. :) Dette var jo tildels et eksperiment, for å finne ut litt om hvor overkommelig det var å få til noe slikt uten absurde mengder byråkrati og jobb. Min foreløbige konklusjon er at det med litt strømlinjeforming går veldig kjapt å få inn brukerbidrag og å få disse på plass når en mal er bestemt. Å få inn bidrag av en litt mer ubestemt art er fort verre.

Men resten av den diskusjonen kan vi ta når alle har sett resultatet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...