vbjornevik Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Hei godtfolk! Da var produksjonen for Askeladden i gang igjen, og planen er å sende ut 2 båter fra fabrikken daglig. http://www.midtsiden.no/content/båt-nr-1 Hva mener dere om dette? Jeg liker det jeg ser og hører om dette, til tross for at jeg (og pappa) er godt forbannet på Askeladden Boats (tidligere Askvik). EDIT: Det enkle er ofte det beste.. Endret 17. juni 2009 av vbjornevik Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Linken din funker. Askeladden er helt okey båter det.. Hvilke problemer har du med dem da? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Har ikke noe i mot Askeladden-båtene, men Askvik (på Os, i Hordaland) lover og lyger så mye at det er til å grine av. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har aldri hatt noe problemer med Askvik. Forhandler båter for dem å tar reklamasjon for dem.. Aldri vært noen problemer.. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Neinei.. Det har det ihvertfall vært hos oss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå