China Burger Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Mangler filer i registeret. Er det noen som vet om ett gratis program som får tilbake filer i registeret som er borte vekk. Er ikke ute etter ett program som bare ordner/rydder i registeret - er ute etter ett program som erstatter orginale filer som mangler. Jeg kan ikke reparere/reinstallere XP for å ordne problemet, nettopp pga. det mangler noen filer i registeret som gjør at reinstallasjonen/reperasjonen nekter å starte. Å formatere/installere XP helt på nytt av, slik at en mister alle filer etc er jeg ikke så hipp på å gjøre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Fikser ikke Ccleaner dette? Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Fikser ikke Ccleaner dette? Håper det Jeg skal prøve det nå. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Fikser ikke Ccleaner dette? Håper det Jeg skal prøve det nå. Den søkte etter savnede dll`s filer som var delte stod det. Den fant 10 stykker, så sa den at den sletter alle 10 oppføringene pga. dll filene ikke eksisterer lengre. Jeg får lete videre etter en løsning, frustrerende at jeg ikke kan ta reinstallering heller av XP pga. maskinen ikke finner en .dll fil som behøves ved reinstallering. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 hvis du vet navnet på disse .dll filer, prøv denne side: http://www.dll-files.com/ lykke til Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Mangler filer i registeret? Du kan registrere dll filer via regsvr32. Forøvrig ligger det sikkerhetskopier av registeret under System Volume Information som du kan henta ifra. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Tusen takk for hjelp. Jobber med saken. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er ikke ute etter ett program som bare ordner/rydder i registeret - er ute etter ett program som erstatter orginale filer som mangler. Mener du at filreferansene finnes i registry men ikke på maskinen? Ingen gratisprogram vil hjelpe deg. Du må ha riktig versjon av filene og plassere dem i riktig katalog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå