Lufen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 bruker wmp9 til vanlig filmer og qucktime på internet da denne er best der grunn til å bruke wmp9 hmm er lat og orker ikke å skifte slik at filmene bruker annet program, Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 bruker bsplayer, men vil gjerne bruke wmp9 fordi den er så bra.. problemet er at jeg ikke har funnet noen måte å få wmp9 til å vise subtitles. noen tips? ellers er det genialt hvordan wmp9 driver og laster ned platecover og fyller tomme tagger på mp3 filene mine uten at jeg trenger å gjøre noe.. noen som vet forresten om det er mulig å få den til å gjøre det på Ogg også? Prelude og Dre@m_Lord, det kan man med bsplayer og, svært så intuitiv sak... Einaren, hvorfor i all verden skulle du ville bruke WMP9 i stedet for bsplayer, tungt og fæl sak, bsplayeren din tar tom .bin-filer uten å mounte dem... Lenke til kommentar
einaren Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 fordi bsplayer tuller så mye sammen med tvtool! masse rare feil som skjermbilde hundre ganger større enn tvskjermen og bla bla. lenge leve ms! :-) Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Funker WMP 6.4 i WinXP oxo? Prøvde å innstallere den for en stund siden, men fikk da beskjed om at den ikke kunne innstaleres pga at det var en nyere verson innstallert. Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 bygynte å bruke wmp9 da jeg fikk xp. og har lagt så mye tid i å lage spillelister osv. att jeg ikke gidder å skifte til winamp. som egentlig er bedre Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Prelude og Dre@m_Lord, det kan man med bsplayer og, svært så intuitiv sak... Einaren, hvorfor i all verden skulle du ville bruke WMP9 i stedet for bsplayer, tungt og fæl sak, bsplayeren din tar tom .bin-filer uten å mounte dem... Nei du kan ikke strekke en fil som f.eks er i 16:9... Du kan endre aspect ratio, men dette kan du ikke bruke på alle filer... Og hvordan spiller du .bin filer uten å bruke daemnon tools.... DET høres ut som en fantasi, men om du mener det så bør du forklare..... Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Realplayer til video og Winamp 2.78c til lyd! Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Media Player Classic 6.442 uten tvil! Dessuten kan den utvides med Real og Quicktime codec, slik at den spiller både Real og mov filer uten å ha hverken Real Player eller Quicktime installert! Søk etter Real Alternative og Quicktime Alterantive lqpl Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Bruker WM9 og er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå