Gå til innhold

Hvilken mediaplayer liker du best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bruker bsplayer, men vil gjerne bruke wmp9 fordi den er så bra.. problemet er at jeg ikke har funnet noen måte å få wmp9 til å vise subtitles. noen tips?

ellers er det genialt hvordan wmp9 driver og laster ned platecover og fyller tomme tagger på mp3 filene mine uten at jeg trenger å gjøre noe.. noen som vet forresten om det er mulig å få den til å gjøre det på Ogg også?

Prelude og Dre@m_Lord, det kan man med bsplayer og, svært så intuitiv sak... :) Einaren, hvorfor i all verden skulle du ville bruke WMP9 i stedet for bsplayer, tungt og fæl sak, bsplayeren din tar tom .bin-filer uten å mounte dem...

Lenke til kommentar

Prelude og Dre@m_Lord, det kan man med bsplayer og, svært så intuitiv sak... :) Einaren, hvorfor i all verden skulle du ville bruke WMP9 i stedet for bsplayer, tungt og fæl sak, bsplayeren din tar tom .bin-filer uten å mounte dem...

Nei du kan ikke strekke en fil som f.eks er i 16:9... Du kan endre aspect ratio, men dette kan du ikke bruke på alle filer... Og hvordan spiller du .bin filer uten å bruke daemnon tools.... DET høres ut som en fantasi, men om du mener det så bør du forklare.....

Lenke til kommentar

Media Player Classic 6.442 uten tvil!

Dessuten kan den utvides med Real og Quicktime codec,

slik at den spiller både Real og mov filer uten å ha

hverken Real Player eller Quicktime installert!

Søk etter Real Alternative og Quicktime Alterantive

lqpl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...