Schneiderlin Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Enten er det noen som har hacket eller noe som er veldig galt. Den skriver Hallo og slikt automatisk, og med dialekt osv... som jeg aldri har brukt. Mens jeg er innpå og snakker med en person kommer det plutselig opp at jeg har skrevet ''henger og slenger'' Hva kan dette være? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 I den siste versjonen av MSN kan man jo være innlogget flere steder samtidig, så kan vel være noen som tuller med deg (?) Prøv å bytt passord og sikkerhetsspørsmål og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Nå har jeg gjort det. Får håpe det fungerer. EDIT: hehe, nå fikk jeg svar: Det nytter ikke og logge ut. Endret 17. juni 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Ingenting hjelper. Noen måte jeg kan ta han eller finne ut hvem det er? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det er nok heller vanskelig å finne ut hvem det er sånn med det første vil jeg nå tro. Personlig ville jeg ha formatert datamaskinen, samt byttet passord & sikkerhetsspørsmål igjen etter det. Går ikke det så er jeg ganske blank angående situasjonen din desverre. Lenke til kommentar
Asnada Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Først kan du installere MSN på nytt (viss du ikkje alt har gjort det) Viss det ikkje verkar då, kan du køyre ein viruskontroll. Verkar den ikkje då heller, kan du skifte til ein annan msn-klient, det finst mange gratis alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå