tokr Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har liksom litt problemer med og bestemme meg for hvilken mediaplayer jeg liker best Windows Media Player 9 - har en lei tendes til og miste sync mellom lyd og bilde på enkelte divX filmerBsplayer - krasjer PCn min ca en av tjue ganger jeg bruker den (?!) MicroDVD - Kutter 2.35:1 filmer slik at de blir 16:9 PowerDVD - Strekker DivX filmer som er 2.35:1 og 16:9 til 4:3 Noen andre erfaringer? Lenke til kommentar
tokr Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 sorry dobbel thread... hvordan stenger jeg denne? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Bare slett innlegget ditt i den andre tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hva med Zoom Player? Enig. Super bra media avspiller Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Bruker bare BSplayer eller WMP9 Lenke til kommentar
tryll Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg må si at jeg fremdeles foretrekker Windows Media Player 6.4 har ikke noe problemer med denne (mplayer2 hvis du har oppgradert til 7.0 eller høyere.... ) Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Kjører WMP 9, og er fornøyd med det for det meste. Grei design og ganske stabil. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 -Zoom player -WinAmp 2.9 Jeg simpelthen HATER glorete "desgin" mediaplayere. En ting til jeg hater med mediaplayere er RealPlayer(!) DrErling Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hehe ja real player er noe dritt! samme med det derre quicktime drittet :x Lenke til kommentar
Chief Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 WinAmp 2.91 er konge BSplayer er også ganske konge Må inrømme at jeg ikke har problemer med MP9, så den bruker jeg også av og til! -Chief- Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Start -> Run -> mplayer2 Den virker til det meste, og krever ikke alt for mye av systemet (Som WMP 7-8-9 har en tendens til ) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 En ting til jeg hater med mediaplayere er RealPlayer(!) Ja, RealPlayer er noe dritt, QuickTime også http://home.no.net/rikkyral/images/realplayer.jpg Lenke til kommentar
Chief Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 En ting til jeg hater med mediaplayere er RealPlayer(!) Ja, RealPlayer er noe dritt, QuickTime også http://home.no.net/rikkyral/images/realplayer.jpg Denne var bra!! Enig for så vidt også!! Hater RealPlayer, og Quicktime! Digitalkameraet mitt bruker Quicktime til videosnuttene!! Manskit irriterende! -Chief- Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 mediaplayer 6.4 er genial, spiller enkelte filmer som Mediaplayer 7/8/9 ikke vil spill, uvisst hvorfor... Ellers så brukes powerdvd også mye. Hater hater quicktime, er så jallaopplegg, realplayer får aldri komme i nærheten av min pc........ Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Zoom player. quick time og real player suger bigg time. Lenke til kommentar
tokr Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 testet den nye Zoom player 3.0 ...og den virker jo veldig bra... Bortsett fra en ting... Når explorer winduet er maksimert (F11) virker ikke "always on top" funksjonen... men ellers ser den jo meget snerten ut Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Noen som har peiling på codec'er? Jeg prøvde BS nå for noen minutter siden og fikk opp "Unknown Format (XVID)".. Jeg får ikke spilt av noen ting med WMP9 heller. Prøvde Nimo Codec Pak eller hva det heter, men det drepte nesten hele boksen min.. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå