Gå til innhold

mulig å få 360 kontroll på ps3?


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når kunder kommer i min butikk og er usikre på om de skal kjøpe PS3 eller XB360 pleier jeg å be de teste kontrollerne som står på demomaskinene jeg har i butikken.

 

Det er mulig å kjøpe 3.parts-kontrollere, så du bør ikke anbefale dem den konsollen med best kontroll. Spillene er det viktigste, det bør du fortelle dem. At de må velge konsoll etter hvilke spill de har lyst på.

 

Ja, selvfølgelig. Jeg korta ned litt på innlegget mitt.

Ca slik pleier jeg å spørre:

1: Vil du ha BR- spiller? (Underspørsmål går på om hvor viktig det er (da bør de uansett har en S/A BR-spiller).

2: Er det noen av de ekslusive seriene du helst vil ha?

3: Håndkontroll

4: Hva har vennene dine? (for å spille med dem/byttelåne spill)

 

 

Jo, det finnes jo 3. parts produsenter, som nevnte Brooklyn. Men jeg har store problemer med å anbefale dem pga særdeles høy defekt-rate; det være seg Brooklyn, Gamestop, Logitech (ikke så ille) eller hva som helst.

De ovennevnte produsentene får mye skryt av andre, dog. Er det bare min butikk som er uheldig ?

 

 

 

Til Only Chaos:

Ja, kontrollerne til 360 er en kraftig forbedring, uten tvil. Store og klumpete, men ikke SÅ store og klumpete. Hvordan skulle man klare å bruke den sorte og hvite knappen effektivt? :)

Lenke til kommentar

jeg synes det virker teit og velge konsoll pga kontrollern...det er jo som og si jeg velger ferrari pga den er ferrari rød...

 

det er vel en vanesmak selfølgelig på kontrollern.jeg testa litt og holdt i x360 kontrollern på spaceworld. det virka helt unaturlig bruke sticks.den ene er oppe og den andre litt lavere....

Lenke til kommentar

Uhm, det blir vel heller å velge Ferrari fordi den er god å kjøre, fremfor en Porche som kanskje går bedre, men ikke er noe god å kjøre.

Du kjøper vel ikke en bil bare fordi den er litt kulere, når den er håpløs å kjøre?

 

Så kontrolleren er absolutt et gyldig argument i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...