deleder Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei. Har installert Rivet som skal gjøre det mulig å spille av filmer fra min MAC. Når jeg åpner filmen får jeg meldingen om at jeg må installere en update til Xboxen for å spille av AAC media (51-C00DF236). Prøver å update, og for beskjed om at det ikke er mulig. Har googlet litt, og har funnet ut at man kan bare velge "update" again eller noe lignende, men dette fungerer ikke. Har prøvd å formatere hele driten og laste ned på nytt uten hjelp. Noen råd? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei. Har installert Rivet som skal gjøre det mulig å spille av filmer fra min MAC. Når jeg åpner filmen får jeg meldingen om at jeg må installere en update til Xboxen for å spille av AAC media (51-C00DF236). Prøver å update, og for beskjed om at det ikke er mulig. Har googlet litt, og har funnet ut at man kan bare velge "update" again eller noe lignende, men dette fungerer ikke. Har prøvd å formatere hele driten og laste ned på nytt uten hjelp. Noen råd? eg bruker rivet, og det virker fint.. noken seier det er løysningen Here's the fix: Create a new profile and create a new Xbox Live gamertag. Download the Optional Media Update with that profile logged in. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Prøvd med ny profil.. samme mølla. Virket som om det løste feilen for de fleste... faen. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) ja, det var det eg leste, hmm.. du kan jo ringe microsoft support eg trur neppe det er rivet som er problemet hvertfall, personleg liker eg rivet bedre enn windows media player streaming Endret 18. juni 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå