Gå til innhold

Får ikke spilt av video 51-C00DF236

deleder

Anbefalte innlegg

Hei. Har installert Rivet som skal gjøre det mulig å spille av filmer fra min MAC. Når jeg åpner filmen får jeg meldingen om at jeg må installere en update til Xboxen for å spille av AAC media (51-C00DF236). Prøver å update, og for beskjed om at det ikke er mulig. Har googlet litt, og har funnet ut at man kan bare velge "update" again eller noe lignende, men dette fungerer ikke. Har prøvd å formatere hele driten og laste ned på nytt uten hjelp. Noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Har installert Rivet som skal gjøre det mulig å spille av filmer fra min MAC. Når jeg åpner filmen får jeg meldingen om at jeg må installere en update til Xboxen for å spille av AAC media (51-C00DF236). Prøver å update, og for beskjed om at det ikke er mulig. Har googlet litt, og har funnet ut at man kan bare velge "update" again eller noe lignende, men dette fungerer ikke. Har prøvd å formatere hele driten og laste ned på nytt uten hjelp. Noen råd?

eg bruker rivet, og det virker fint.. noken seier det er løysningen

Here's the fix: Create a new profile and create a new Xbox Live gamertag. Download the Optional Media Update with that profile logged in.

Lenke til kommentar

ja, det var det eg leste, hmm.. du kan jo ringe microsoft support

eg trur neppe det er rivet som er problemet hvertfall, personleg liker eg rivet bedre enn windows media player streaming

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...