Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Så lei av juginga, men takler heller ikke sannheten!


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri sagt at de mennene som ikke er enige med meg er dårlige menn! Jeg mente de som bare slenger ut kommentarer som "dritt kjerring, crazy bitch osv" ;)

De som slenger dritt gjør dette av god grunn. Du svarer jo aldri på kritikken du har fått, og dette går vell ikke ubemerket hen. Så istedet for at folk bruker flere titals minutter på å prøve å svare deg, som enkelte har gjort, så velger dem å ta den enkle veien. Slenge dritt. For du klarer jo ikke ta til deg informasjon uansett.

 

Ja, jeg visste vell inderst inne at jeg ikke er den eneste fine. Det bare irriterer meg at han heletiden i løpet av forholdet prøvte å få meg til å tro noe annet. Kunne han ikke la være å trenge inn i hodet mitt: du er den eneste! hele tiden?

 

Klarer du ikke innse at han fortalte deg hvite løgner? Det blir som å si "Nei, du er IKKE feit når du går med buksene til din din 14 år gamle lillesøster..."

 

Idag kommer han hit så skal vi snakke ut om alt, han sa han måtte revurdere forholdet. I dag skulle han fortelle alt og så skulle vi se om vi fortsatt skulle være sammen.

Jeg håper inderlig at du lar han gå, slik at du kan bruke litt tid på deg selv for å se hva som er galt der inne.

 

Tenkt deg om. Forholdet blir nå slutt pga han har øyne og kan se. Tenk på det.

 

Kan også nevne han alltid har hevdet han ikke kommer til å finne seg ny om det skulle bli slutt, for jeg er den eneste jenta han kunne tenke seg å dele livet med. Men i går i telefonen sa han også at etter en tid kom han helt sikkert til å finne seg en ny! Når han hørte jeg ble skuffet, så tok han det tilbake. (Tøffelen!)

(Gjammen mye han har juget for meg da!)

 

Hva har dette med "tøffel" å gjøre?

Han kjenner deg vell såpass at han ikke gidder å lage noe bråk ut av en noe så logisk ting som dette. SELVFØLGELIG vil han finne seg ei anna jente hvis det går at dundas med dere to. Det handler ikke om "juging", men om å unngå det å konfrontere de problemene du tydeligvis har angående noen så simple ting.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

TS HER!

 

OPPDATERING! :)

Kjæresten min kom til meg tirsdag kveld og vi snakket ut, jeg sa jeg ville fortsette forholdet med han om han begynte å være mer ærlig, og han ville fortsette om jeg IKKE klaget eller tok opp "krangle temaer" igjen. Jeg lovet at jeg skulle skjerpe meg. Etterpå hadde vi super make-up sex ;)

 

I går var vi på Kino og han sov over hos meg. Neste morning stod jeg opp litt tidligere enn han og gikk opp på datarommet og satte meg på pcen hans. ( Bærbare han har hos meg.) Så skulle jeg av ren nyskjerrighet (fy meg!) se på loggen hans, og akkuratt i det kom han inn å så det. Han ble drittsur!

Jeg har vært innpå flere ganger før og han har aldri reagert, men denne gangen ble han sint.

(Kan også nevne han har vært på pcen min rundt om kring og sett uten jeg har reagert, vi har alltid vært åpent med mobil, pc osv..)

 

Etter det spurte jeg han hva han og en ny dame på butikken hadde snakket om, fordi de har jobbet sammen en del. Han svarte meg bare med: "husker ikke". Så ble jeg litt skuffet fordi han ikke ville fortelle meg noen ting. Altså jeg ble bare nyskjerrig på hvordan denne damen er. (Tror han tolket det som jeg ville kontrollere!)

 

Hele visa ente med at han pakket sakene sine og kjørte hjem! Han sa han måtte revurdere forholdet igjen, for om han skulle bli lykkelig noen gang, måtte han slå opp :ermm: Vet ikke om han prøvte å skremme meg eller noe da.

 

Nå er det ca. 10 timer siden jeg snakket med han sist, og siste telefonsamtale var ikke særlig hyggelig.

 

Hvordan går det ann å bli så fort sur??? :no:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*
Jeg mener, hvordan klarer du ikke se at det var et problem? Det at du snokte i sakene hans rett etter en krangel som omhandlet noe lignende?

 

TS HER

 

På tirsdag etter at vi ble enige om å skjepe oss og fortsette, spurte jeg ham og han ville jeg skulle slutte å se loggen og han svarte nei, at den kunne jeg se når jeg ville.

I telefonen i dag sa han at det var ikke det at jeg snoket som var problemet, men at jeg på en måte snek meg opp på datarommet før han hadde stått opp(?). Ser ikke hva som var problemet med det da!

 

Men uansett så ble han kjempe sur på noe så lite som det.

 

Og igjen han ser på min logg av og til. Dette har aldri vært et problem før.

 

Kanskje han rett og slett har fått meg opp i halsen, at hver lille feil blir en stor feil?

Lenke til kommentar

Sniker du deg opp før han for å sjekke loggen hans, så gir du STERKT inntrykk av at du ikkje stoler på han etc. Rart du ikkje klarer å sjå at det er eit problem ? At han vart sur er godt forstålig, går jo ikkje an å stole på deg.

 

Får håpe den fyren her har fortsatt fornuften i behold etter det forholdet her er over, slik at han ikkje trur alle damer er sånn.

 

Når du har så store problemer med ditt eige sjølvbilde som du har, og seier du har, så bør du absolutt ikkje vere i eit forhold. Følelsesmessige rollercoasters er ødeleggande for begge.

 

Før eller seinare så må du ta eit standpunkt, der du tar eit tak i livet ditt og får ei sunn mental helse.

Du er heldig som har type enda.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oh_*

DU mæ væære deg værste kjæresten noen gang! Ser du ikke at det er du som er problemet og ikke han. Du lager drama ut av de minste ting og spørr kjæresten din om ting som ikke skal bli nevnt. Alle vet at den de er sammen med ser på andre, det er helt naturlig. Hadde eg vert gutt og din kjæreste kan eg love deg at vi ikke hadde vert sammen lenge!

 

Er det rart han vil gjøre det slutt. Du må abselutt vite ALT du går i hans private ting og du tror det er noe galt med han? Det er noe galt med deg. Skjerå deg. Og eg håper virkelig han gjør det slutt med deg, for han fortjener bedre! Du må være tidenes værste kjæreste!

 

Gaad, eg blir sinna, og eg er jente liksom.

Lenke til kommentar
Men uansett så ble han kjempe sur på noe så lite som det.

Snike seg opp på datarommet og snoke i loggene hans ser du på som en liten ting..

Men at han er en helt normal mann som ser på andre jenter og syns de er fine (noe 110% av alle menn gjør fra puberteten til de dør) er en kjempestor ting?

 

Du forvirrer meg :|

 

Hvis du virkelig har lyst til å beholde dette forholdet, så må du virkelig skjerpe deg. Ingen unødvendig drama pga filleting, ingen snoking, ingen dumme reaksjoner på ting som ikke betyr noe..

Jeg kan med ganske god sikkerhet si at hvis du ikke tar deg litt sammen og er drømmekjæresten fremover, så kommer han til å dra. Han har tydeligvis vært i vesken din og hentet tilbake testiklene sine, og begynnt å tenke logisk igjen..

Lenke til kommentar
Han sa han måtte revurdere forholdet igjen, for om han skulle bli lykkelig noen gang, måtte han slå opp.

 

Tja. Ser jo ut som gutten begynner å ta til vettet. :)

 

Du skulle "skjerpe" deg, men det første du gjør er å snike på pcen hans å mase om ei kjerring han såvidt har snakket med?

 

Stakkars gutt.

Lenke til kommentar

Alvorlig talt. Jeg blir dårlig av det her. Har du i det hele tatt noen som helst grunn til mistanke om noe som helst? Har han noensinne gjort eller sagt noe "mistenkelig"? Tenker nå på at du går amok fordi han har f.eks. pratet med en annen jente (!).

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Ok. Jeg er selv jente, er på ca samme alder som deg, og har vært i mitt forhold ca like lenge som deg.

 

Jeg elsker min kjæreste, synes han er nydelig og alt. Men man kan ikke fornekte at det finnes andre pene mennesker i verden! Skal liksom alle andre være stygge? Han sier jeg er vakrest i verden, noe jeg blir glad for. Men jeg vet jo at han synes andre jenter er vakre også! Vi pleier å si ting til den andre som "oi hun var pen" eller "var han fin?" og synes det er morsomt å se hvordan vi ser annerledes på hvem vi synes er pene etc. Jeg synes jo han er verdens nydeligste, men det er klart man ikke skal ta det som et 100% faktisk vitneutsagn om noen sier at man er den vakreste! Man må da få lov å se skjønnhet! Man kan ikke henge ut en stakkar for at han synes mennesker er vakre! det er jo bare naturlig og ikke noe man kan noe for! Og er ikke en dårlig ting!

 

Og jeg liker heller ikke at andre snoker på min pc uten bak min rygg! Ikke at det gjør meg noe om folk ser loggen min, men det er et prinsipp om at man jo skal kunne stole på hverandre!

 

Man kan pirke på små ting og kreve at fyren skal slutte å kikke på folk eller å sverge til at man er vakrest i hele verden, men det er ikke akkurat noe som hjelper på forholdet! Fordi da er det noe som ikke helt flyter! Etter å ha vært sammen så lang tid burde dere kjenne hverandre nå og stole på hverandre og gjerne kunne overse småting som man gjerne kunne overreagert unødig på. Det virker som om dere har noen andre problemer enn det faktum at han ikke kan love at du er den eneste vakre i verden.

 

Det er klart han synes du er vakker, og han liker tydeligvis å være sammen med deg da dere har vært sammen en god stund. Hvorfor ødelegge det med noe du vet bare er noe tull? Hvis du virkelig bryr deg om ham og vil være med han så "let it go" og prøv å være litt mindre overvåkende ovenfor hans privatliv.

 

La være å pirke på småting, og så får han deg gjerne ned fra halsen igjen

 

:)

Lenke til kommentar
TS HER!

 

OPPDATERING! :)

 

Etter det spurte jeg han hva han og en ny dame på butikken hadde snakket om, fordi de har jobbet sammen en del. Han svarte meg bare med: "husker ikke". Så ble jeg litt skuffet fordi han ikke ville fortelle meg noen ting. Altså jeg ble bare nyskjerrig på hvordan denne damen er. (Tror han tolket det som jeg ville kontrollere!)

Den er det ingen som kjøper etter alt du har sagt tidligere...

 

 

Hvordan går det ann å bli så fort sur??? :no:

(!)

Endret av frk_1337
Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*
Han sa han måtte revurdere forholdet igjen, for om han skulle bli lykkelig noen gang, måtte han slå opp.

 

Tja. Ser jo ut som gutten begynner å ta til vettet. :)

 

Du skulle "skjerpe" deg, men det første du gjør er å snike på pcen hans å mase om ei kjerring han såvidt har snakket med?

 

Stakkars gutt.

 

Javel ja! For det første: Jeg har alltid kunnet sett på loggen hans før og han på MIN. For det andre så har jeg jobbet på samme sted som typen min, og kjenner alle der. Men den siste uken har det begynt en ny jente der som jobber med kjæresten min, jeg lurte på hvem det var og hvordan hun var siden det er min gamle arbeidsplass. Jeg skulle ikke kontrollere på den måten.

 

Han har sagt han var skikkelig gretten den dagen han bare kjørte hjem. Ser ikke ut som han har tenkt til å gjøre det slutt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...