Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Så lei av juginga, men takler heller ikke sannheten!


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_TS_*

Ts her

 

Hei igjen! Jeg vil takke for de få gode svarene jeg har fått :) De der " jeg hadde dumpet deg " driter jeg i ;)

I denne diskusjonen fant jeg ut at det finnes faktisk få bra menn ;)

 

Men tilbake til diskusjonen. Ja, jeg vet det er sykt av meg å bli så sjalu! Men jeg kan desverre ikke skru av en bryter her. Jeg har spurt hvordan jeg kan få bygget opp selvtilitten, men jeg har fått få gode svar.

 

Jeg vil bare si at jeg aldri hadde oppført meg slik om jeg hadde fått visst fra begynnelsen at andre også er fine. Jeg er vel bare sint og sur fordi jeg ikke er vandt med at han også synes andre er pene.

 

Jeg ville bare legge ut alle fakta på bordet før jeg glemte hele saken. Men problemet er at kjæresten min er en tøffel ( synd å si det ) at han gjør alt mildest mulig. Kanskje det beste også?

 

Jeg spurte han i dag når han begynte å "legge merke til" andre jenter, og han svarte at han ikke visste, men at det sikkert var det siste året nå. (Fordi det var det samme jeg hadde svart.) Jeg spurte også om han syntes mange jenter var fine, eller om det var få. Han svarte det samme som meg, at det var få fine.

 

Altså så tør han jo ikke ha sine egne meninger. Men det er vel kanskje min feil.

 

Vi får vel bare sette en strek, så får jeg håpe "mannen" kommer frem i han igjen.

Lenke til kommentar
Ts her

 

Hei igjen! Jeg vil takke for de få gode svarene jeg har fått :) De der " jeg hadde dumpet deg " driter jeg i ;)

I denne diskusjonen fant jeg ut at det finnes faktisk få bra menn ;)

 

Ja, det er vel hos alle oss menn problemet ligger..

Lenke til kommentar

Ja, er din feil at han er tøffel. Så det virker logisk at om du slutter å være sjalu/sutrete/overdramatiserende queen bitch...så tør han å bli seg selv igjen (som forhåpentligvis er denne "mannen" du snakker om.

 

Bra at du legger det hele bak deg, for det har vært en så utrolig tåpelig sak at du ikke aner det selv en gang. Håper også du har nok innsikt i saken nå til å ikke snakker mer med kjæresten din om de greiene her. Ingen flere spørsmål rundt emnet!! Når det kommer til å bygge opp din egen selvtillit; finn ut hvilke områder du sliter med. Du har tidligere nevnt det er innsiden, noe som også kommer tydelig fram i tråden her. Det mest effektive hadde vært å starte et nytt kapittel i livet ditt. Legg alle sjalu tanker og ideer bak deg (fordi kjæresten din mildt sagt er ekstremt loyal), og slutt å fokuser på bagateller. Hvite løgner er normalt i et forhold; ikke noe å henge seg opp i.

 

Lykke til med deg selv. Håper du ser fremskritt før kjæresten din går lei.

Lenke til kommentar
for et forhold. Kan dere ikke bare fortelle hverandre sannheten?

 

 

Og hva er sannheten?

 

Takk Frk_1337 for et bra svar.

Sannheten er kun logikk.

 

Du klarte å tru i 3 år at han ikke klarte å finne noen andre jenter pene å se på. Hadde du vært litt allminnelig oppegående så hadde du nok tatt dette som et komplimang, fremfor det å bli sinna, eller SÅPASS sinna nå, når det handlet om en ting du i grunn burde ha vist fra starten av.

Lenke til kommentar
I denne diskusjonen fant jeg ut at det finnes faktisk få bra menn ;)

Se her da! Nå er alle som ikke er enig med deg dårlige menn? Hvordan kan du da forvente at kjæresten din skal ha egne meninger, når du på ingen måte respekterer dem med egene meninger?! Bare tenk over det, det er ikke meningen å slenge dritt

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*
I denne diskusjonen fant jeg ut at det finnes faktisk få bra menn ;)

Se her da! Nå er alle som ikke er enig med deg dårlige menn? Hvordan kan du da forvente at kjæresten din skal ha egne meninger, når du på ingen måte respekterer dem med egene meninger?! Bare tenk over det, det er ikke meningen å slenge dritt

 

 

Har aldri sagt at de mennene som ikke er enige med meg er dårlige menn! Jeg mente de som bare slenger ut kommentarer som "dritt kjerring, crazy bitch osv" ;)

 

Ja, jeg visste vell inderst inne at jeg ikke er den eneste fine. Det bare irriterer meg at han heletiden i løpet av forholdet prøvte å få meg til å tro noe annet. Kunne han ikke la være å trenge inn i hodet mitt: du er den eneste! hele tiden?

 

Idag kommer han hit så skal vi snakke ut om alt, han sa han måtte revurdere forholdet. I dag skulle han fortelle alt og så skulle vi se om vi fortsatt skulle være sammen.

 

Kan også nevne han alltid har hevdet han ikke kommer til å finne seg ny om det skulle bli slutt, for jeg er den eneste jenta han kunne tenke seg å dele livet med. Men i går i telefonen sa han også at etter en tid kom han helt sikkert til å finne seg en ny! Når han hørte jeg ble skuffet, så tok han det tilbake. (Tøffelen!)

(Gjammen mye han har juget for meg da!)

 

Skal komme med oppdatering for de som ønsker å se hvordan det går. :)

Lenke til kommentar
I denne diskusjonen fant jeg ut at det finnes faktisk få bra menn ;)

Se her da! Nå er alle som ikke er enig med deg dårlige menn? Hvordan kan du da forvente at kjæresten din skal ha egne meninger, når du på ingen måte respekterer dem med egene meninger?! Bare tenk over det, det er ikke meningen å slenge dritt

 

 

Har aldri sagt at de mennene som ikke er enige med meg er dårlige menn! Jeg mente de som bare slenger ut kommentarer som "dritt kjerring, crazy bitch osv" ;)

 

Ja, jeg visste vell inderst inne at jeg ikke er den eneste fine. Det bare irriterer meg at han heletiden i løpet av forholdet prøvte å få meg til å tro noe annet. Kunne han ikke la være å trenge inn i hodet mitt: du er den eneste! hele tiden?

 

Idag kommer han hit så skal vi snakke ut om alt, han sa han måtte revurdere forholdet. I dag skulle han fortelle alt og så skulle vi se om vi fortsatt skulle være sammen.

 

Kan også nevne han alltid har hevdet han ikke kommer til å finne seg ny om det skulle bli slutt, for jeg er den eneste jenta han kunne tenke seg å dele livet med. Men i går i telefonen sa han også at etter en tid kom han helt sikkert til å finne seg en ny! Når han hørte jeg ble skuffet, så tok han det tilbake. (Tøffelen!)

(Gjammen mye han har juget for meg da!)

 

Skal komme med oppdatering for de som ønsker å se hvordan det går. :)

 

Ikke for å være negativ, men til og med den beste mannen kunne syns du var "dritt kjerring, crazy bitch osv" i denne tråden!

 

Og det med at han trakk tilbake at han ville finne seg ei ny er vel pga han vet hvordan du reagerer?? Han prøver vel bare å skåne deg. Du må jo også selv skjønne at ingen menn som ender opp single "aldri kommer til å finne seg ei ny" pga akkurat du var drømmedama elns.

Lenke til kommentar

HVA #¤&"#& syns han Eva Longoria er fin? Det er ikke måte på hva slags friheter denne gutten tar seg!

 

 

:rofl:

 

 

Fra spøk til halvor, vennligst returner testiklene hans, han savner de nok.

 

 

Seriøst, hvis du oppriktig mener det du skriver er det lite håp med mindre dere prater uten at du klikker fordi du nå forhåpentligvis skjønner hvorfor fyren har sagt/oppført seg nøyaktig som han har gjort.

 

Jeg forstår det du prøver legge vekt på gjennomgående her, at han har overbevist deg om at du er "den eneste", der må dine blå øyne ta meste av skylden. Om du mot formodning fremdeles ikke ser det, skjønner jeg ikke hvorfor du skrev her til og begynne med. Lykke til

Lenke til kommentar

Høres veldig rart ut at et så langvarig forhold kan gå istykker av en sånn bagatell. Det er sånn at problemer er ikke større enn man gjør det til, og her blir det så hypa opp at det ødelegger forholdet. Hadde du klart å tenkt "Oi, han har vel syns andre jenter er pene. Dumt av meg å ta det seriøst, dette visste jeg egentlig" så hadde det ikke vært noe problem. Men når du begynner å mase om hvem som har vært pene, når han fant det ut og hva som er pent med dem så setter du bare fantasier løs i huet ditt. Håper du har lært litt ihvertfall og at dere klarer å komme over det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...