Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Så lei av juginga, men takler heller ikke sannheten!

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_TS_*

TS Igjen

Haha jeg må le! Fy filler for en tøffel jeg er sammen med. Jeg snakte med han i telefonen og spurte rolig hvor lenge han har sett at andre er fine, om det har kommet etter forelskelsen falt ned eller om den alltid har vært der.

Han fikk hysterisk annfall og ville ikke prate om det? Harregud! Han tåler jo ikke å ha en samtale om det emne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Nerf_QQ
Herregud, klarer du å lage mer drama? :rofl:

Skal jeg liksom bare drite i at han løy i alle år? Og nesten ble sur når jeg ikke trodde på han at jeg var den eneste fine jenta i verden?

Syns det er helt ok å bare "drite" i det. Det er jo faktisk bare en hvit løyn. Og hvorfor tror du egentlig at han ble sur? Du stoler jo ikke engang på fyren!

(Og igjen, en hvit løyn er IKKE det samme som å lyve om noe real shait. Stol på fyren, så åpner han seg kanskje mer for deg :thumbup: Bare synd at du har brakt forholde nært bunnen allerede, med sjalusi deluxe.)

Sorry for skrivefeil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Etter at dere hadde snakket om det og han faktisk hadde innrømmet at han synes andre kvinnfolk er fine, hvorfor ikke la det være med det? Hvorfor ta det opp med han ved hver eneste anledning? Det virker åpenbart som om han har noen komplekser angående dette temaet. Ikke le av typen din, det virker særdeles maktsykt. Det er en grunn til at han fikk et hysterisk anfall og din holdning til dette hjelper ikke til å vinne sympati eller forståelse.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

TS, hvis jeg var deg, ville jeg droppa sinnet og satt meg ned med karen og snakket om dette.

Det kan hende at han har vaert sa betatt av deg at han faktisk syntes du var den eneste fine, det er faktisk mulig. Vi aner jo ikke hva karen tenker.

Sett deg ned med han og prov a ikke bli konfronterende eller kontrollerende.

Hvis han foler at han kan si hva han faktisk mener uten at du stoter han vekk, sa kommer han til a si det.

Men du ma gjore dette uten a bli sint etc.

Dette er faktisk ikke noe alvorlig i det hele tatt.

Du var jo hans forste partner sa det kan godt hende han ville gjore alt for a beholde deg, og at han ikke skjonte at han matte vaere aerlig eller at han kunne si ate han syntes andre var pene.

Det beste du kan gjore er a snakke med han ordentlig og tilgi han (hvis han innrommer at han ikke mente det da) for jeg tror faktisk dere kan ha et bra forhold hvis dere far aerligheten i orden, det er jo en grunn til at dere var sammen i 3 ar.

Lenke til kommentar
Gjest Nerf_QQ
TS Igjen

Haha jeg må le! Fy filler for en tøffel jeg er sammen med. Jeg snakte med han i telefonen og spurte rolig hvor lenge han har sett at andre er fine, om det har kommet etter forelskelsen falt ned eller om den alltid har vært der.

Han fikk hysterisk annfall og ville ikke prate om det? Harregud! Han tåler jo ikke å ha en samtale om det emne.

Muligens fordi du bare lage drama ut av det?

Slutt å gjør deg selv til en idiot. Jeg tror jeg må spy av maktsykheten din :hrm:

Lenke til kommentar

Dette er nesten verre enn hvordan fjortiser holder på dette vel (?) Hadde jeg vært fyren, hadde jeg stukket for lenge siden... Hadde ikke orket slikt. Alle gutter ser på jenter, syns andre er pene, men når du først liker ei jente, liker du HU og ikke alle andre som det virker som om du tror! Tenk deg hvordan det ville vært om du var han! Ikke gøy... Sålenge han ikke er utro, kan du vel stole på han?

Merkelig nok så hjelper det ikke en dritt hva folk sier eller fyren sier, for du gir deg ikke før han stikker du! Virker som om du VIL kvitte deg med han, for du er ikke noe grei nå.

Endret av robbern9292
Lenke til kommentar
Gjest Nerf_QQ

Btw TS,

Hvis du kommer til ett diskusjonsforum med ett spørsmål, må du faktisk LESE hva andre skriver til deg. Kanskje viss du leser desse 100 andre innleggene, kanskje problemene hadde vært borte for lenge siden ;)

Lenke til kommentar

Respekt, Pasient. :)

Pokkers psykopatiske, kontrollerende kjerring av en trådstarter..

Tøffel fordi han ikke vil delta i den psykodramatiske diskusjonshelvetet du drar frem? SKJERP DEG, KVINN! Jeg hadde heller aldri i livet diskutert den jævelskapen med deg, but then again, jeg hadde dumpa deg på flekken.

Lenke til kommentar
Haha jeg må le! Fy filler for en tøffel jeg er sammen med.
Fy fillern for ei drittkjerring han er sammen med

Jeg snakte med han i telefonen og spurte rolig hvor lenge han har sett at andre er fine, om det har kommet etter forelskelsen falt ned eller om den alltid har vært der.

Kanskje du kan bli ferdig med det snart? Virker som om du skal prate med han om det flere ganger om dagen jo. Slutt å plag han!
Lenke til kommentar
Gjest Nerf_QQ

Tøffel fordi han ikke vil delta i den psykodramatiske diskusjonshelvetet du drar frem? SKJERP DEG, KVINN! Jeg hadde heller aldri i livet diskutert den jævelskapen med deg, but then again, jeg hadde dumpa deg på flekken.

word.

Lenke til kommentar
TS Igjen

Jeg fikk hysterisk anfall av å lese denne tråden, så det er kanskje ikke så rart.

Lenke til kommentar

Stakkars, stakkars fyr.

Virker som han er avhengig, men han burde kanskje satse på "cold turkey"-avvenning.

Hvite løgner må du regne med. Og også at sannhet ikke alltid er konstant over tid - i dette tilfellet kan sannheten i starten av forholdet (eksempel: "Du er fantastisk!") og sannheten i dag (eksempel: "Du er en heks, men jeg tror og håper på bedre tider") være vesentlig forskjellig.

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar

Godt å møte likesinnede! :)

Jeg orker egentlig ikke si mer om denne saken. Jeg tror jeg har sagt mitt. Jeg tror ærlig og oppriktig at trådstarter er til dels psykotisk. Så jeg vil bare ønske typen hennes lykke til med det "prosjektet".

Lenke til kommentar

Trådstarter!!

Har du lest noen av innleggene som folk har skrevet til deg eller? 90 % som har svart deg i denne tråden sier det samme omtrent. Mener du at ingen har litt rett i noe de sier eller? Du lager en tråd og ber om råd, men det virker ikke som om du har hørt på noen av rådene enda.

Endret av poof
Lenke til kommentar

er bare å legge hele dette bak seg, jeg er redd for at kjæresten din bare blir mer og mer frustrert over oppførselen din. som sagt, ta deg en kopp te og legg hele dette bak deg, inviter kjæresten din på hjemmelaget middag og ha en kosekveld med en av hans favoritt filmer for å roe den stakkeren

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...