Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Så lei av juginga, men takler heller ikke sannheten!


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Først og fremst, takk for at du gjorde jobbhelgen min bedre<3

 

Man skulle tro TS bare driver med skuespill for å trolle litt på disksjon.no, men en del kvinnfolk er manipulerende, selvopptatte, "alt handler om meg", så why not.

 

Om gutten din har litt baller og selvrespekt så gir jeg dere 1-10 uker ilag. At han ble forbanna pga. snoking i logg og gnål om en arbeidskollega viser fremskritt på ballenfronten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ts Her!

 

Hei igjen folkens! Lenge siden...

 

Jeg kjedet meg og fikk lyst til å lese igjennom hele tråden igjen.

En liten del av meg skammer meg, i og med at det ikke ser ut til at jeg forto at han ikke turte å innrømme sannheten før. Jeg forstår det jo nå...

 

Jeg har funnet ut hva jeg sliter med, og hvorfor jeg synes det er så "forferdelig" at han også synes andre er pene.

Det er fordi jeg er redd han er utro en gang da. Altså: Det sier seg selv, om en gutt er utro, så er han det med en som er pen/tiltrekkende. Og når han synes andre også er pene, er det en sjangs han går ifra meg for en av dem eller gjør noe i fulla.

 

Når jeg før levde i bobla ( jeg er den eneste fine) så var jeg aldri redd for å bli bedratt fordi jeg tenkte; "han kommer ikke til å være utro, for ingen er tiltrekkende/fristende for han utenom meg.)

 

Men men jeg får vel bare stole på han at han ikke er det da.

 

Til de som lurer så har jeg sagt til han at vi ikke skal snakke mer om det, og hvis han noen gang ser en annen fin jente så vil jeg IKKE høre om det. ( Selv om jeg inderst inne vil.)

 

Men jeg har et spørsmål:

- Er det det samme å være seksuelt tiltrukken av en, og synes en er pen?

 

Jeg mener det er det samme, altså jeg vet inderst inne at han sikkert hadde tent på Eva longoria. Men det nektet han for ( IKKE MISSFORTÅ, vi krangler ikke om det nå, men før.)

 

Altså hvis du synes en er pen så kunne du vel hatt sex med personen? Pen = tiltrekkende?

 

Har jeg rett eller? Bare lurer :whistle:

Virker som du har tatt litt mer til fornuft nå, det er du som har et problem å jobbe med ikke han. Har han gjort noe tidligere eller stoler du bare ikke på han?

 

Det at man synes en jente er pen trenger ikke bety man er seksuelt tiltrukket, og man er ikke utro heller med en gang man ser ei man synes er litt fin. Om det er et seriøst forhold, noe som det virker som det er siden dere har vært sammen så lenge og sånn. Om en dritdeilig jente prøver seg på han trenger det ikke bety at han er utro med henne, gutter er ikke sånn at de bare tenker på fitte heeeeeele tiden. Han vil jo ikke miste det dere har sammen, det er det som får han til å holde seg til deg, men slik du holder på er det større sjanser for at han er utro, ingen liker å bli kontrollert hele tiden, og selv om du er sjalu som en gris bør du prøve å kontrollere deg litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sutrekopp (?)

 

 

Ts, no må du slutte å være så jæ""i kverulerende å hårsår. Du har INGENTING og da mener jeg absolutt INGENTING å være sur for, du burde heller vært glad for at han forteller sannheten. Hvordan skal han kunne fortelle deg sannheten, når han uansett vet hvilke reaksjon han får? du virker som en 15 år gammel fjortis, hvor alt i verden dreier seg om en selv.

 

Jeg har en ting å si til deg ts, SKJERP deg. Eventuelt kontakt en Psykolog. - Desverre virker det som at du har visse problemer å få bukt med.

Endret av spelly
Lenke til kommentar

Jeg håper dette var ment som en tull.

 

Kjæres TS, det går virkelig ikke ann å være så naiv. Han løy antageligvis til deg om at han synes at andre jenter er vakre, fordi du faktisk reagerer slik som du gjorde. Gutter kommer alltid til å se på andre jenter, og om du tenker over det, så ser nok du også på andre gutter.

Det betyr ingenting. Vi vil bestandig finne noe i det motsatte kjønn som vi fasinerer oss over, eller liker. Det betyr ikke at kjæresten din vil hoppe i senga til vedkommende.

 

Og nei, det å være seksuelt tiltrekket av en person og det å synes at personen er pen er to forskjellige ting. Man trenger ikke ha lyst til å ha sex med vedkommende fordi.

 

Etter å ha lest denne tråden, virker det for meg at du selv har seriøse problemer med ditt eget selvbilde. Da blir man ofte følsom rundt dette temaet.

Lenke til kommentar
Tror mange her misforstår. Det er nok den løgnen han har holdt på som synes å gjøre mest vondt. Dersom han hadde vært ærlig ovenfor seg selv og dama fra dag én av, hadde nok ikke dette vært noe problem.

 

Når man er som mest stormforelsket ser man ikke på andre jenter... ikke misforstå, det er en helt naturlig utvikling; han er nok fortsatt veldig glad i deg.

 

(leser resten av tråden)

Endret av Syv
Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

TS her

 

Ta å ro dere helt ned damer ! ;) Jeg bare lurte på om det å synes noen er pene er det samme som å være seksuelt tiltrukken av dem! Og det kom faktisk mange delte svar om det, noen mener det er to helt forskjellige ting, mens andre mener det er det samme. Det var bare det jeg lurte på :)

 

Jeg har ikke spurt kjæresten min eller noe, kan vel også nevne at jeg ikke har kranglet med han ang, dette temaet (det tråden handler om) siden jeg skrev den :)

 

God aften :new_woot:

Lenke til kommentar
Og nei, det å være seksuelt tiltrekket av en person og det å synes at personen er pen er to forskjellige ting. Man trenger ikke ha lyst til å ha sex med vedkommende fordi.

Jo, det er det. Men derimot selv om man syns noen er seksuelt tiltrekkende, betyr ikke det at man bevisst vil ha sex med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...