Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Så lei av juginga, men takler heller ikke sannheten!


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Tror mange her misforstår. Det er nok den løgnen han har holdt på som synes å gjøre mest vondt. Dersom han hadde vært ærlig ovenfor seg selv og dama fra dag én av, hadde nok ikke dette vært noe problem.

Lenke til kommentar
Hva faen skal jeg gjøre?

Fortell han at du beklager for at du er så hysterisk angående hva han synes om andre damer og at du skjønner at han ikke ville fortelle sannheten fordi han var bekymret for at du skulle overreagere. Så kan du fortelle han at du forstår at han synes andre damer er fin og at han ikke trenger å lyge om det hver gang du spør han om det, fordi du kommer nemlig aldri til å spørre han om det mer.

Lenke til kommentar
Hva faen skal jeg gjøre?

Fortell han at du beklager for at du er så hysterisk angående hva han synes om andre damer og at du skjønner at han ikke ville fortelle sannheten fordi han var bekymret for at du skulle overreagere. Så kan du fortelle han at du forstår at han synes andre damer er fin og at han ikke trenger å lyge om det hver gang du spør han om det, fordi du kommer nemlig aldri til å spørre han om det mer.

 

Det ville vært det riktige, men å tro det vil skje er utopi.

Lenke til kommentar
Hva faen skal jeg gjøre?

 

Du skal akseptere at alle menn synes andre kvinner enn kjæresten er attraktive, og du skal akseptere at reaksjonen du nå utviser er hele grunnen til at han har løyet for deg. Eventuelt kan du dumpe ham, være for deg selv, og heller ha et forhold med deg selv, der du synes du er verdens peneste.

Lenke til kommentar

Hadde vært ganske kjedelig for menn tror jeg hvis absolutt alle damer hadde hengt seg opp i dette?? Tror ikke du bør bekymre deg for at han kommer til å være utro eller noe sånt bare pga han "lyver". Det er ikke til å unngå å snu seg hvis det kommer ei super pen dame... Ganske sikker på at du også tar en liten titt på menn, som menn gjør på damer.

 

Han mener at du er pen og du er den han liker og alt sånt, men du må ikke tro at du er verdens fineste fordet. Hadde han likt alt han så på, så hadde han vel stukket for lenge siden, eller hva?

 

Hadde han innrømt at han kikket på andre damer og at han syns også andre er fine så hadde du vel også reagert? Dine spørsmåll til kjæresten er langtfra de beste å spørre om både for han og for deg!

Endret av robbern9292
Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

P.S

 

Det kommer til å bli vanskelig for meg å få alt bra igjen, for da må jeg late som jeg ikke vet han synes andre er fine, og det er jeg drita lei av!

 

Hvis jeg begynner med: Ok, det er greit. Du synes andre er fine. Jeg skal leve med det.

Så kommer han med en gang til å begynne : " Det gjør jeg vell ikke". Og så starter jugingen igjen...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

OPPDATERING!!!!

 

Jeg gjorde nettopp noe nå som jeg håper jeg ikke kommer til å trege på.

 

Jeg sendte kjæresten min en melding på jobb hvor det stod : " Okei, jeg synes andre menn er fine, men du er den fineste for det." Han ringte opp etterpå å sa vi kunne snakkes senere.

 

Jeg tenker det at det nå blir lettere for han også å komme ut av den evig hvitløgnen og heller innrømme for meg at han også synes andre er fine osv.

 

Faren med det er jo at vi (eller jeg) blir så sjalu at vi ( jeg) ikke kommer til å takle dette. For kjenner jeg meg rett kommer jeg til å spørre hvem han synes er fin osv... ( lurer på hvilken smak han har!? )

 

Takler jeg virkelig å høre dette her?

Jeg leker med ilden nå!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dere tar i alle fall et stort steg i riktig retning om å bli et mer voksent par. Dersom han vil snakke sammen med deg i den forstand at han vurderer å gjøre det slutt, så er han ærlig talt ikke noe å samle på lengre. Selv har jeg hatt stunder med dama hvor vi har åpnet oss for hverandre angående små "løgner" som vi har holdt for hverandre ei stund. Noe anspent ble det med det samme, men forholdet har blitt utrolig mye bedre i ettertid, nå som vi faktisk vet hverandres innerste hemmeligheter og er helt ærlige med hverandre.

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Om jeg synes andre menn er pene?

 

Hmmmm....... I sjeldne tilfeller: Ja. Jeg har sett i FÅ tilfeller en kjekk mann. Det har vært så sjeldent at jeg automatisk har begynt å si at bare han er den eneste deilige mannen.

 

Jeg skulle inderlig håpe kjæresten min også følte det slik, at han kun så pene jenter sjeldent. Er redd han åpner seg og jeg finner ut han synes både petra og kari er digg liksom...! Er redd han ikke er kresen, eller at jentene han synes er fine er slike sminke tryner med silikon pupper. Håper for guds skuld han heller liker noe mildt som " Kate Beckinsale". (Vet han syntes hun var fin før.)

 

Lurer på om han blir sur fordi jeg innrømmet at andre var pene! Jeg har jo på en måte løyet jeg også....

 

Men tror ikke heller han helt har det tranget for at jeg bare skal synes han er fin, som jeg har...

Lenke til kommentar

Trådstarter: Det er på tide å få huet ut av ræva.

 

Skjønner du ikke at ved å være hysterisk, sjalu og ekstremt naiv har du mye av skylden for at kjæresten din har løyet?

Han har selvsagt gjort seg selv, og deg, en bjørnetjeneste, for slike ting kommer alltid opp til overflaten.

 

Jeg synes du skal ta deg en chillpill eller fem, tenke litt over hvordan han oppfatter presset fra deg, kjenne litt etter om det du krever fra ham er realistisk å kunne forvente av et annet menneske, og ikke minst ta en god runde med deg selv og stålsett deg for å høre sannheten. Den bør du nemlig høre, så får du bli så sint og vill du bare makter.

Lenke til kommentar
Selv mener jeg at mer løgn for å avsløre løgn er en dårlig ide som kan slå tilbake senere.

 

Gutten: Ja jeg synes andre jenter er pene.

Jenta: Jeg visste det din syke pervo!

Gutten: Pervo? Du liker jo andre menn?

Jenta: Det var bare noe jeg sa for at jeg skulle få deg innrømme at du liker andre jenter.

Gutten: /Facepalm

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, må jeg be debattanter ærbødigst, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter.

 

I henhold til retningslinjene §1 påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Kommenter og still spørsmål ved tematikken, men da på en saklig og skikkelig måte.

 

I henhold til retningslinjene ble '34' innlegg slettet fra tråden. Videre overtredelse vil medføre reaksjoner.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Nå gadd jeg ikke lese igjennom hele tråden. Men at du løper til et forum for å syte over at kjæresten din syntes andre jenter ER pene( for det syns han ) er helt utrolig. Tviler på du er noe pen i det heletatt (picture?). Så et par ting om oss gutter: Ja, vi kommer alltid til å sette pris på ei flott jente, uansett hvem man har til kjærest. Ser man ei flott rumpe på stranden, ser man. Det er helt naturlig, er like naturlig som å gå på do. Har selv kjærest og finner meg selv ofte i å kikke på andre jenter, noe jeg vet hun også gjør (ufattelig nok :tease:)

Lenke til kommentar

Det første som slår meg, TS, er at du er ufattelig overfladisk og eiesyk. Har du sett rundt deg selv de siste årene? Det er ufattelig mange pene og flotte mennesker der ute, og å tro at du er den eneste i denne verden som han finner atraktivt er naivt og trangsynt.

Men det finnes så mye mer til enhver person enn kun utseende, og jeg regner med at du innehar noen kvaliteter som gjør at du blir enda mer atraktiv for han, enn alle de andre menneskene rundt dere.

 

For det første, så er det 110% sikkert at menn ser på andre jenter. (evt. andre gutter, alt etter som) Akkurat som jenter ser på andre gutter. Og jeg har det vanskelig for å tro at du kun har sett et par andre menn som ser bra ut i de årene dere har vært sammen. Du har helt sikkert sett mange av dem, men tenkt "De kan ikke være like bra som typen min" basert på alle andre kvaliteter enn utseende som typen din har. Akkurat på samme måte har han sett på andre jenter. Han har synes at utseende har vært flott, men det betyr heldigvis ikke alt.

Han kjenner til dine egenskaper på godt og vondt, og jeg er helt sikker på at han bare har unngått å si at han ser på jenter for å avverge den reaksjonen du har fått nå. En liten hvit løgn for partnerens beste er bare noe som forventes i et forhold.

F.eks. hvis du hadde spurt han "Ser jeg feit ut i denne buksen her?" så kan jeg aldri i livet tenke meg at han hadde svart JA, uansett om dere begge hadde visst at du så smellfeit ut i den.

Små hvite løgner som det er rett og slett å forvente i et forhold, selv om begge vet der og da at det ikke stemmer.

 

Du må rett og slett få hodet opp av jorden, og se deg rundt. Det er 6 milliarder mennesker her i verden. At du er den eneste av de som han synes er attraktiv er en ønskedrøm av dimensjoner.

Senk skuldrene dine, og tenk heller på de andre kvalitetene annet enn utseende du innehar som gjør at han faktisk fortsatt er sammen med deg. Noe som må være noe veldig bra no siden han godtar en sånn oppførskjel som du viser akkurat nå..

Lenke til kommentar
Håper for guds skuld han heller liker noe mildt som " Kate Beckinsale". (Vet han syntes hun var fin før.)

 

Han synes fortsatt at Kate Beckinsale er fin. Han synes sannsynligvis at annenhver dame han ser på gata er fin. Det har han syntes i alle disse 3,5 årene og kommer til å synes det de neste 3,5 også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...