simen_gunnar Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei.. Jeg kjører idag en original Husqvarna 125cc sms og synes det er en kjempesykkel, med unntak at jeg ønsker at den skal gå bedre:) Hvor får jeg billige og bra deler til Husqvarnaen min? Hva anbefaler dere å kjøpe? Holder det med ny potte/svanehals + dyse? Noen andre som har gjort noe med husqvarnaen sin som de kan anbefale? Hver så snill å skriv det =D Takker for svar! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Ny/Uplombert potte hjelper nok ganske mye ja. Er vel bare å ta en kjapp tur over å sjekke for plomberinger? Om du er usikker på hvor du bør lete, sjekk disse plassene : Innsug Luftfilter svanehals/lyddemper Er vel dette som er det vanligste.. Denne tråden blir nok snart stengt pga det ikke er lov å diskutere trim. Så spør på mopedportalen.com eller lett-mc.no Endret 17. juni 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Deadsent/Bluzer skaffer deler, de finner du på huskyforum.org, ellers kan du besøke det andre forumet lett-mc.no som Butthead nevnte Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har også denne sykkelen! Jeg ser litt på ny potte og svanehals. Se litt her: http://www.huskyforum.org/viewtopic.php?f=14&t=264 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå