Gå til innhold

Dra til polen uten pass..?

kiios

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så det er ingen passkontroll..?

men har dem ikke noen kontroller i det hele tatt? er det trygt å dra om man er etterlyst? hva om tollen stopper deg å ber deg vise legitimasjon da? men er vel ikke så mye toll som kontrollerer svenskene som kommer til polen vel..?det er vel heller omvendt?

jeg må være helt sikker... ;p

Endret av kiios
Lenke til kommentar

Lar tråden stå litt lenger, men trådstarter bør være oppmerksom på at det ikke skal diskuteres ulovligheter eller lignende her på forumet.

Personlig så mener jeg å huske at det var streng kontroll når vi kom i land med denne ferjen (dog er dette maaaange år siden).

Lenke til kommentar
Personlig så mener jeg å huske at det var streng kontroll når vi kom i land med denne ferjen (dog er dette maaaange år siden).

Var det da vi kom i land også, høsten 2007. Men dette var før polen ble med i schengen-avtalen.

Lenke til kommentar

Var det da vi kom i land også, høsten 2007. Men dette var før polen ble med i schengen-avtalen.

Da kan mitt innlegg oversees, siden det trolig er annerledes nå. Men som nevnt tidligere er pass viktig som ID.

Lenke til kommentar

så det er ingen passkontroll..?

men har dem ikke noen kontroller i det hele tatt? er det trygt å dra om man er etterlyst? hva om tollen stopper deg å ber deg vise legitimasjon da? men er vel ikke så mye toll som kontrollerer svenskene som kommer til polen vel..?det er vel heller omvendt?

jeg må være helt sikker... ;p

huh? etterlyst? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...