kiios Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) hei, går det ann å dra med polferries fra ystad til swinoujscie uten pass? kontrollerer dem noe serlig hvem som kommer inn i landet? Endret 17. juni 2009 av kiios Lenke til kommentar
kiios Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Schengen så det er ingen passkontroll..? men har dem ikke noen kontroller i det hele tatt? er det trygt å dra om man er etterlyst? hva om tollen stopper deg å ber deg vise legitimasjon da? men er vel ikke så mye toll som kontrollerer svenskene som kommer til polen vel..?det er vel heller omvendt? jeg må være helt sikker... ;p Endret 17. juni 2009 av kiios Lenke til kommentar
Legion Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 du trenger ikke pass for selve reisen, men pass er eneste gyldige legitimasjon i utlandet, så man trenger egentlig pass likevell Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Lar tråden stå litt lenger, men trådstarter bør være oppmerksom på at det ikke skal diskuteres ulovligheter eller lignende her på forumet. Personlig så mener jeg å huske at det var streng kontroll når vi kom i land med denne ferjen (dog er dette maaaange år siden). Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Personlig så mener jeg å huske at det var streng kontroll når vi kom i land med denne ferjen (dog er dette maaaange år siden). Var det da vi kom i land også, høsten 2007. Men dette var før polen ble med i schengen-avtalen. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 OT: Vet ikke hvorfor, men fikk det for meg at du ville dra til Nordpolen uten kompass... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Personlig så mener jeg å huske at det var streng kontroll når vi kom i land med denne ferjen (dog er dette maaaange år siden). Var det da vi kom i land også, høsten 2007. Men dette var før polen ble med i schengen-avtalen. Da kan mitt innlegg oversees, siden det trolig er annerledes nå. Men som nevnt tidligere er pass viktig som ID. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Schengen så det er ingen passkontroll..? men har dem ikke noen kontroller i det hele tatt? er det trygt å dra om man er etterlyst? hva om tollen stopper deg å ber deg vise legitimasjon da? men er vel ikke så mye toll som kontrollerer svenskene som kommer til polen vel..?det er vel heller omvendt? jeg må være helt sikker... ;p huh? etterlyst? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Vi måtte holde opp passene i bussen og være helt rolig når de kom for og sjekke Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Kom hjem fra Polen i går. Fra Ystad til Swinoujscie måtte hvertfall jeg og klassen vise passet når vi skulle inn i den bygningen som er utenfor ferjen. Det samme var det tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå